{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med på arbejde :-)
  • #4   21. jul 2008 Lajla< Hun ville op i sit vindue og sidde igår og faldt ned på vej op, så hun landede på sit forben og begyndte at halte. Dr.dyr siger at jeg skal aflaste hende i en uge og hvis det ikke er blevet bedre skulle jeg komme med hende. Så håber at de bliver bedre. Hun har dog ingen smerter når man rør ved det så tror bare at det var slaget.

Takker også for i lørdags, det var hyggeligt smiley Vi havde musejagt da vi kom hjem, så der vågende Ea´s instinkt lige op smiley Hun fandt musen den dygtige hund.

• #5   21. jul 2008 Tiger er ofte med på både mit og mandens job. Jeg arbejder med unge med psykisk nedsat funktion... samt i en ungdomsklub... manden er i forsvaret.
    Han nyder at komme med begge steder... Han er lige kørt med manden og der plejer jo at være gang i den, men idag bliver han nok en smule skuffet da de skal være det meste af dagen på et værksted ;o) Snydt blev han ;o)

• #6   21. jul 2008 Jannipigen< Så har du nok en sur hund der kommer hjem idag smiley Ea er rigtig sur lige nu, der går en teknikker og laver noget Edb og han vil altså ikke snakke med Ea så nu er hun blevet lukket inde på kontoret med mig og hun er bare fornærmet smiley

Kommentér på:
Hund med på arbejde :-)

Annonce