435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hundefoder hundefoder

Hej.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Urzula har fået pedigree fra da vi fik hende hjem, og da vi løb tør for det, og ingen andre steder havde åbent, var rema, og der var det der chappi. Det var 10kg for 130kr. Nu er hun færdig med den pose, men sys ik det er så godt, da hun skider rigtig meget a det. Og hun er sulten hele tiden.
Overvejer at gå over til pedigree igen, men ville hører om I andre har nogle gode forslag til 10-15kg hundefoder, til samme penge som pedigree koster.
Men vi gav 150 eller 200 for 10 eller 15kg i petworld. Men kan ik huske om det var på tilbud, eller om det var en fast pris.
Håber I kan hjælpe.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundefoder
  • #1   21. jul 2008 GIV ALDRIG DIN HUND PEDIGREE ELLER FROIC mm.. DEt er simpelthen det væreste gang lort! Det er junk food for hunde!
    Og som du selv bemærker så skider hundene meget af det da det ikke er godt fodder som hundens krop kan optage.

Hvis du vil gøre din hund godt så brug, Royal Canin, Olivers eller Hills...!

• #2   21. jul 2008 pedigree bruger min mor til sine hunde og de har det rigtig godt og urzula havde det os rigtig godt og hun skred ik så meget som hun gør nu med det der chappi lort vi havde købt. det køber vi bare ik igen.

• #3   21. jul 2008 man må vel have hver sin mening. jeg sys pedigree har været fint, og har været tilfreds med det. og ville os vælge det igen hvis jeg ik fandt noget der måske var bedre i samme prisklasse.

• #4   21. jul 2008 Kristina *Venter barn nr. 2* Termin D. 17 Okt.

Hvis jeg må komme med et råd vil jeg anbefale dig at skifte til et andet mærke. F.eks. Royal Cain , Hills eller ligende mærker. Det er ikke et spørgsmål om at købe mærkevare , men et spørgsmål om at købe et godt forder til sin hund. Og som Christina R skriver er de billige mærker noget møg. Det svarer lidt til at du giver dine børn MD hver dag.

• #5   21. jul 2008 liselotte: vil tage det op til overvejelse. det var os derfor jeg lavede dette indlæg, for at få mere at vide. men sys ik pedigree er et billigt mærke i forhold til mange mange andre, som jeg ihvert fald ik kunne finde på at købe.
    fakta har noget foder til 50kr for 5 kg eller sådan noget og det er da noget værre hø. det ku jeg ik finde på at købe. så er pedigree da meget dyrer..?
    men jeg har bare haft gode erfaringer med pedigree, og det har min mor os. min mor bruger ik andet.

• #6   21. jul 2008 Hvis du kunne lokke din mor med på at skifte til f.eks. Olivers, og i køber sammen så kan I opnå rabat på foderet, første rabat er hvis i bestiller 4 stk 15 kg. sække. De har også en super kundeservice som gerne hjælper og rådgivver.

Held og lykke

/Henrik

• #7   21. jul 2008 min hund har fået allergi af pedigree , så mit råd til dig, brug et lidt dyre foder mærke, det kan godt betale sig

• #9   21. jul 2008 hvis det skal være i samme prisklasse, så kan du ikke finde noget bedre.. både hills og royal canin koster det dobbelte..

• #10   21. jul 2008 Jeg fodrer med Olivers et godt foder uden farve og tilsætningstoffer, og ja de levere lige til døren,god servive. Kunne aldrig drømme om at købe foder i supermarkeder,der er ikke den samme kontrol,og du er ikke sikker på at det bliver fremstillet på samme måde hver gang det bliver produkteret der kan være forskelligt køddele i fra gang til gang. og man får hvad man betaler for.

• #11   21. jul 2008 www.regalpetfoods.dk

det fodre vi med og er rigtig glade for det.

• #12   21. jul 2008 mange tak for rådet.. jeg snakker lige med min mor om det.

• #14   22. jul 2008 noddie udviklede allergi af pedigree...
    men ellers er der "billige" kvalitetsmærker.. fx Regal. bruger det ikke selv men har hørt godt om det..
    vi kan varmt anbegale acana selvom det er dyrt

Kommentér på:
hundefoder

Annonce