{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

vigtigt budskab! ud til alle! {{forumTopicSubject}}

http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=14381&AutoPlay=false

synes elv min video har et vigtigt budskab, som alle burde se.
i må selvfølgelig gerne være utrygge ved muskelhunde!
men synes ikke folk skal kalde det en kamphund!
det er først en kamphund..
først en kamphund når den bliver tæsket!
tæsket til at slås og tirret,,og plaget..
en muskelhund..
en muskelhund er bare en stafford shire terrier..ikke være end en broholmer eller douge de bordaux..(staver sku ik så godt idag)
men synes bare der er et vigtigt budskab som burde nå ud til alle også medierne så de ikke skriver "kamphund overfalder dreng" det have jo ikke været på for siden hvis det "bare" var en golden retriver..
så kig den og læg gerne en kommentar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vigtigt budskab! ud til alle!
  • #1   21. jul 2008 DG.

hvis du ikke har noget godt at invende.,.så smut!
    jeg synes det er et vigtigt emne, og det brude du ikke få så ondt i røven af smiley

• #2   21. jul 2008 DG.

så er det heldigt at jeg ikke er din unge..
    fordi jeg tør sige fra mig og sige min menginger i stedet for at fare op som et pattebarn fordi man er bange for at vise sig..
    og jeg siger din mening måske ikke skal være herinde hvis du kun har negatívt at sige..i det mindste opfører jeg mig voksent og tør kæmpe for uretfærdigheder!

• #3   21. jul 2008 christel

ja for jeg gider ikke hører på at jeg er som alle andre
    og jeg hyler op..det kan godt være men, jeg vil også gerne lave bare 1 emne herinde på hundegalleri hvor folk ikke overfalder en bare sådan..
    da jeg ikke har opnået det indtil videre!
    ved godt vi er mange forskellige typer herinde med forskellige meninger men jeg gad godt bare lave 1 emne herinde, bare 1 hvor folk ikke bare fare op og siger man er som alle andre og man hyler op for det gider jeg faktisk ikke hører på og sådan er jeg bare, har altid været og bliver sådan for altid..jeg er opdraget til at sige min mening og hvis i ikke kan lide det,s å må i diskutere med mine forældre..

• #4   21. jul 2008 øh jo..men ikke på den måde, med det signal DG nærmest sender at jeg er dosk og 10% dummere en vådt bølgepap?
    hun kan i det mindste sig det var fx for sjov eller ironi eller hun havde den holdning i stedet for at skrive jeg hyler op..

• #5   21. jul 2008 fruit battenr

se den kommentar kan jeg leve med,,istedet for at skrive jeg hyler op,,

• #6   21. jul 2008 Klask klask og så er det i seng NU!!

hvordan er det dog du taler til folk ?

• #7   21. jul 2008 smilende susie

som voksne taler ned til børn måske?
    fordi sådan taler voksne så tit til mig..
    "se mig jeg er voksen! jeg er bedre vidende"
    sådan føles det som DG skrive til mig smiley

• #8   21. jul 2008 Kan altså ikke forstå, at overskriften skal være så dramatisk? Man bliver jo bange for, at der er sket noget alvorligt...

• #9   21. jul 2008 Fniiiis

Kan godt huske hvordan det er og være 12 år ... ;b

• #10   21. jul 2008 DG.

sorry så havde jeg vist misforstået dig..
    et kan ske så tit når jeg tror folk prøver at hyle mig ud af den..
    jeg er ikke selv muskelhunde jer..men derfor får jeg lyst til at sende lortet til pressen så de ikke stresser sådan op om dem..hvis det var en golden retriver så kom det ikke på forsiden..
    men igen inderst inde kan alle muskelhunde have et lille gen der siger
    "gør det!" men det kan jo sørges for at træne og dæmpe lidt ned på..

• #11   21. jul 2008 thums up.......rigtig god film, virkelig stof til eftertanke. Som du kan se, har denne video rørt ved noget i mange mennesker - som så har givet udtryk for deres forskellige holdninger i dette forum. Ligemeget hvad, vil der aldrig opnås enighed om dette emne, men det oz helt ok. Men, skulderklap herfra til dig.

• #12   21. jul 2008 Weeee nyt materiale til 2'eren af min kamphunde-tudefilms-parodi ;D

Tak!

• #13   22. jul 2008 meget godt lavet !!!

• #14   22. jul 2008 Hmmm tror ikke det er pressen du skal give alt skylden til tror også det er nogle ejere, de forstår ikke hunden og bruger den kun som potensforlænger, steroiderne har ikke hjulpet dem godt nok så anskaffer de sig en amstaff, for de er jo så farlige.

Min fætter har en Amstaff og hun er stille og rolig, men jeg vil aldrig stole 100% på hende pg.a. hvor racen stammer fra og det ry de har fået pg.a. dårlige ejere.

Jeg vil sige filmene rører intet i mig, det er jo bare en slags anti jounalistik, aviser og blade skriver hvor slemme de er ejere laver film om hvor synd det er for dem, jeg har en ting at sige ind med hundekørekortet.

Kommentér på:
vigtigt budskab! ud til alle!

Annonce