{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Hvad sker der med min tøs ? {{forumTopicSubject}}

Toy har de sidste 2 dage teget sig meget mærkeligt . faret forvirret rundt og løbet ude i haven også har hun stoppet op og kløet sig som en gal .. og gør hun også her indenfor .
Hun har svært ved at finde ro og når hun endelig ligger trækker hun vejret hurtigt og siger nogen lyde .
Jeg er alene hjemme denne uge og det er først begyndt her igår eller forgårs . har telefonisk kontakt med mine forældre og de siger det er fordi dæk hårene er ved at vokse ud og jeg skulle give hende lakseolie så det gjorde jeg til morges og her til aften i hendes mad .. nu har jeg så opdaget ved at sidde og få lidt ro på hende at hun har kradset hul op til flere steder og især et sted lige ved bryst vorten og det ser ikke godt ud og det mener mine forældre heller ikke ( har sendt billede )
har givet hende en halv panodil og smurt med noget salve det sted . også må jeg se tiden an til imorgen tidlig .. men aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op .. hun vil hele tiden udenfor og får hun lov til .. men hun spæner bare derud stopper op og klør sig og det kan hun blive ved med .

hun var i bad mandags .. hun blev dog kun skyllet og det var enlig der det begyndte ..
Jeg børster hende konstant da hun har en meget tyk og tæt pels også fælder hun .. Kan det være pga varmen og fordi hun har den tykke og tætte pels hun harog kan det virkelig være fordi hun er ved at få sine dækhår ?forstår så bare ikke hvorfor hun gør det under sin mave hvor hun ikke har så tyk en pels i forhold til på siden eller i det hele taget alle andre steder .

Nu ligger hun inde i sengen og er blevet lidt rolig .
skal siges hun plejer at gå sammen med gamle Sam men ham har de gamle taget med i sommerhus . så i stedet går Kambei herind stortset hele dagen dog sover han ikke sammen med os . kan hun være stresset ? selvom de hverken leger eller noget andet men bare ligger sammen her indenfor, dog er Kambei dum til at rende sin mor ( toy ) meget i røven og vil gerne ligge sammen med hende hvilket hun ikke helt accepterer . Kambei sover dog ikke sammen med os for det er han ikek vant til og det er ligesom om at om aftenen falder hun lidt mere til ro .. men ved stadig ikke heeelt hvad hun vil ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der med min tøs ?
Kommentér på:
Hvad sker der med min tøs ?

Annonce