{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Udfordringer... æv !! Sorry opstød !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har ellers før, meldt mig ud af det der med udfordringer - men på den anden side -så er det jo osse meget sjovt alligevel - altså når det er ordenligt. .....

Men det er bare SÅ tydeligt, at når udfordreren er med i stemmerunder - så får den hund ofte mellem 30 -50- stemmer og der er næsten ingen ( 5-9 stemmer ) på den der ikke er med i stemmerunder ???
Det er da mærkeligt, at dem der er med i de runder altid synes, at det er dem der er med i stemmerunden der har den sødeste,flotteste Hund.
Det har efter min mening ikke en S''''''. med en ordenlig udfordring at gøre... folk der er med i de runder stemmer kun for at pleace inanden og for at få stemmer på deres egen hund..
Så i kan argumentere og sige hvad i vil... men det er Bare så tydeligt. -
Den der med at " jeg stemmer altid med hjertet og efter hvem der er sødest uanset... tror JEG ikke på i den forbindelse... Slut..
Og jeg gider sku ikke være med til flere udfordringer hvor hundene er med i stemmerunder fremover..
men det er jo mit valg...og jeg kan jo bare la være...synes bare det er lidt ærgerligt - at det ska være såden...
Hmmm. ja beklager...mit morgen opstød.. men det ville eller sku bare ud...en gang for alle.

Ha alligevel en dejlig dag allesammen :))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer... æv !! Sorry opstød !!
  • #1   7. aug 2008 altså, når vi har haft gang i udfordringer og været med i stemmerunder, så har jeg altid valgt den hund, som jeg bedst kunne lide i de andres udfordringer, og dermed ikke sagt, at det er den person som er med i stemmerunden, for mit vedkommende så stemmer jeg lige så til i stemmerundepersonens modstander, så det passer nu ikke helt med din påstand

• #2   7. aug 2008 jeg gider det heller ikke, synes det er ret tydeligt at det er dem der kender flere herinde der får stemmer

• #3   7. aug 2008 jeg gad altså ikke deltage i stemmerunder, hvis jeg bare skulle stemme på de andres hunde.
    jeg stemmer altid fair.

• #4   7. aug 2008 Gitte Vannie,, : Jaaaeee... det er det man altid høre..

ditte H - enig desværre !!!

• #5   7. aug 2008
    Hvis folk altid stemmer på den hund der er med i stemmerunder, så synes jeg det er meget mystisk at vi har tabt et par stykker.

• #6   7. aug 2008 altså de par gange jeg har været inde og kigge i udfordrignerne har jeg bare stemt på de første par stykker og det helt fair.
    men tror altså det er de færreste der sidder og går alle udfordringer igennem bare for at stemme fair, det er så endnu et argument for at jeg ikke tror det.
    og så når man nogen gange ser hvem der vinder altså en gamle hunde gråskæggede hunde (ikke at de ikke kan have charme men alligevel) der vinder over små nuttede hvalpe der lige er meldt ind

• #7   7. aug 2008 hvis jeg skriver mig på i en stemmerunde, så stemmer jeg bestemt i alle udfordringerne, Ditte. det har man jo ligesom lovet, ved at skrive man er med
    men jeg kender da folk der stemmer i alle de udfordringer der er på HG. jeg har også gjort det et par gange. man får helt fantastisk mange hunde at se.

jeg kan godt finde på at stemme på en gammel gråskægget hund, hvis den har et udtryk jeg falder for og måske især fordi den er gammel og gråskægget.

• #8   7. aug 2008 altså nu taler jeg om ikke at være med, bare gå ind og kigge i udfordringer

(var forøvrigt ikke klar over at man skulle stemme på alle hvis man selv var med i en, men jeg undlader jo som sagt også at være med ;o)

• #9   7. aug 2008 Synes det med stemmegrupper osv er lidt åndssvagt .. Nogen når ikke andet end liiige at få en udfordring på benene før de tigger som åndssvage ..... G

• #10   7. aug 2008 stemmegrupper er jo ikke det samme som at tigge stemmer

• #11   7. aug 2008 Jeg er holdt op med de udfordringer... De er ikke fair...

• #12   7. aug 2008 ja... men det var da helt dejligt ...altså for mig... at jeg ikke ene om at ha den holdning........
    Og nej Connie.. ved godt det ikke var det der var menningen - det føles bare sådan nogen gange...

• #13   7. aug 2008 og så er det jo ofte de samme mennesker som er med i de stemmerunder, så hvilken en skal man så snydestemme på, når de begge er med?

sært at min Pjevs så taber de fleste af hans udfordringer.

• #14   7. aug 2008 jeg stemmer altid fair, ellers går det sjove jo helt fløjten, og det er jo ikke en million kr vi leger om, det er jo altså ikke andet end sjov og ballade...
    Laila... måske du ikke får flere stemmer pga dine billeder, det er ikke alle der går ind og ser på alle billederne, de ser udfordrer billed og stemmer efter det, måske hvis du satte rigtige billeder ind af dine hunde og ikke dem du har nu som virker tegnet...

• #15   7. aug 2008 Heidi - der tror jeg faktisk du har en pointe.
    de fleste der bliver bidt at at udfordre, finder efterhånden ud af, hvad der virker, taber man meget, så kommer der nye billeder ind taget i en anden vinkel eller med en anden baggrund.
    så profilen bliver mere og mere afpusset. man opdager også at en sjov tekst, en der måske er mere personlig rettet mod den anden hund, giver pote.

• #16   7. aug 2008 tak Connie... Laila har nogle pragtfulde hunde, men når jeg skal stemme vil jeg se et rigtigt billed af en hund, et hvor jeg kan se det rigtig udtryk og de rigtige øjne,, ikke et billed...

• #17   7. aug 2008 ... Jeg sad forleden og kikkede i " grupper" Der var der en der startede en stemmerunde... Man meldte tilbage at nu havde man stemt " på dine hunde" ???

Kommentér på:
Udfordringer... æv !! Sorry opstød !!

Annonce