{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

hvor langt.. {{forumTopicSubject}}

kravler en edderkop af gangen? Jeg troede at min kat havde slået den store edderkop ihjel da den lå krøllet sammen men den snød mig og spændede hen af gulvet og ind under vores reol i MIT soveværelse.. OG jeg har kæmpe fobi mod edderkopper. ska bare være sikker på hvor jeg ka finde den imorgen.. har lkigget under reolen og ka ik se den..
Og kæresten sover så han ka ik tag den..
Ryster om lidt og begynder at tude ka virkelig ik tag edderkopper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor langt..
  • #1   16. aug 2008 sov bare, edderkopper er koldblodede dyr, dvs de kan ikke tåle for meget varme, og alene de 37 g. fra din krop vil være meget ubehageligt for den. Altså vil den aldrig drømme om (med vilje) at kravle op i sengen til dig. (jeg er selv sygeligt ræd for de ulækre kryb, men det hjælper faktisk at vide noget om dem)
    Tag katten med ind i soveværelset, de ser jo godt i mørke, og skal nok få øje på den, og nakke bæstet inden du vågner i morgen.


  • #2   16. aug 2008 de sover altid omkring mig på værelset.. troede sku også at hun havde nakket den sådan som den lå krøllet sammen og sku til at rose hende når hun havde spist den.. OG pludseloig havde den krudt i røven og ind under reolen..

    Fra hvor lang afstand kan de mærke ens varme?
    HAr bare hørt alt det med at man spiser edderkopper i søvne fordi de kravler i ens mund når man sover.. OG den der kæmpe edderkop ska bare ik i min seng


  • #3   16. aug 2008 Ved ikke hvor langt dens varmeføling rækker, men den er jo sandsynligvis såret, og vil nok holde sig skjult, langs med fodlisterne, under et møbel. De rigtigt store kan faktisk tåle en del. dem man spiser- gys hvor klamt- må være dem der kravler i loftet, og så falder ned, en edderkop ville i hvert fald aldrig frivilligt kravle på et ansigt, og ned i munden af folk *GRU*

  • #4   16. aug 2008 jeg er faktisk blevet så dygtig at hvis de ikke sidder på væggen lige bag mig, eller i loftet over mit hovede, så kan jeg godt vente med at nakke dem, til de sidder i badekarret, og ikke har mulighed for at flygte, for damn, kan de bare løbe stærkt :oS

  • #5   16. aug 2008 denne her er IKKE såret.. Det havde den for meget fart på til.. DEn var ik engang omtumlet.. DEn ventede kun på at vi var uopmærksomme så den ku løbe..

  • #6   16. aug 2008 Jeg tager altid mine vinterstøvler på og så hopper jeg på den .. smiley SÅ ved jeg at den er død ... smiley hehe ..

    Der er nemlig ingen kæreste til at fjerne de ulækre dyr .. det er kun mig selv .. smiley


  • #7   16. aug 2008 kælling: Jeg havde slet ik set den for den faldt hen i min gulvfarve kun bare se at min killling prøvede at fange noget.. troede det var en fnullerman da jeg ik ku se noget kravle da jeg så opdaget den var den sammenkrøllet og ventede med at rose hende til hun havde spist den og pludselig havde den bare MEGA fart på så nåede ik en skid =(

  • #8   16. aug 2008 arh den har nok fået et tryk, men som sagt de kan tåle meget de store. jeg tror kun det er en ud af 1000 jeg har set der kravler i højden (og jeg ser dem alle, det gør man nemlig når man er bange for dem) de store, tror man kalder dem jagt-edderkopper, kravler altid (næsten ved jorden, og gemmer sig gerne langs med fodlister, eller i potter og krukker. den er sikkert stadig under reolen, men hvis du er modig, så fyld noget godt varmt vand i en forstøver flaske, og så prøv at sprøjte langs med fodlisterne, så skal den nok vise sig

  • #9   16. aug 2008 Aaarh nitte ..

    Jeg oplevede også noget klamt her forleden .. Var ude ved min søster og skulle sove der .. De andre var gået i seng , så jeg listede rundt og ville ikke tænde lys i køkkenet ..

    Går så der ud (de har køkken og stue i et) og da jeg gå ud igen , syntes jeg ku se et eller andet .. Går så hen og tænder lyset .. og ser , at lige i åbningen ud til køkkenet , lå der den største edderkop ! og jeg havde været så tæt på og træde på den .. Og havde bare tæer .. Puhaae .. Får det helt dårligt igen .. Så nu må jeg hellere gå i seng ! smiley


  • #10   16. aug 2008 det tør jeg ik =D Jeg har set nok for i dag =D
    Hmm tror ik at det var en jagt edderkop.. Den her var brun =D
    Nok på str med en 2 krone


  • #11   16. aug 2008 det er ellers dem der spæner hurtigst ! Men sov nu kun roligt den kravler ikke op i sengen, og i morgen starter kæresten en eftersøgning, og han får ikke morgenmad før han har vist dig liget!!!
    Godt råd, hvis du er langhåret, så saml dit hår med et elastik, jeg bliver i hvert fald edder hysterisk, hvis jeg ligger og tænker edderkop, og der så er en lok hår der kildrer !!!


  • #12   16. aug 2008 så var det nok sådan en smiley
    DEt er også lige røget længere op,,


  • #13   16. aug 2008 håber ikke den her tråd skræmmer dig mere end du allerede var !?
    Sov godt, nu vil jeg putte mig med alle mine natsværmere, og stankelben, men INGEN edderkopper(dog 3 voksne katte som sikkerhed)


  • #14   16. aug 2008 nej det har du ik.. MEn hvis den vågner op i min seng imorgen betaler du psykolg timer =D

Kommentér på:
hvor langt..

Annonce