{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Super træls :( {{forumTopicSubject}}

så skulle min kæreste ud med Ella, jeg går ude i køkkent kan så høre der er en hund der går helt amok, kigger ud kan se, en ung udlængning fyr med en Rød amstaff lignede det, kæresten går så ud så går der 30 sek, så kan man høre den hund igen, den går helt amok, over Ella, kigger så ud igen, og ser udlængigen sparker hans hund i hovede og slæber den afsted, er self nysgerrie og kigger hvor han går hen, kan så se han går hen til rækkehuset, lidt længere hende hvor der er nogen der er ved at flytte ind, håber så ikke det er dem, men ved det ikke.

men kæresten kommer så op og fortæller så det jeg troede var en rød amstaff var en red nose, så håber ikke det er ham der flytter der ind sys ikke det ville være fedt med en agresiv pitt bull ude i et elelrs mega dejlig kvarter med masser af familier, med børn, og sådan som den er kan jeg lige forstille mig hvordan det kan gå hvis den stikker af.

Tænkte på kan man anmelde sådan noget anonymt? altså både at han sparkede den og at det er en red nose?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super træls :(
Kommentér på:
Super træls :(

Annonce