395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

kender i det... kender i det...

man går og har ondt eller har det dårligt men har ikke lyst til at ringe til en læge fordi man ikke føler at det er slvorligt nok og ikke vil være til besvær hvis der nu er andre med mere seriøse problemer?

sidder lidt i den situation lige nu.. var ved lægen i formiddags fordi jeg måske har blærebetændelse og det er ikke godt når man er gravd.. jeg nævnte så at jeg måske havde overbelastet mig selv og har haft lidt ondt i maven i dag.. det virkede ikke på ham som om det var noget der var særlig alvorligt og han var mere interesseret i mit bækken om det var ved at løsne sig eller ej... nu er det så sådan at jeg siden kl 15:30 ca i eftermiddag har haft nærmest konstant pulserende smerter i min ene side af maven lidt over lysken... sådan smerten er kommet nogle sek og så væk igen et halvt til flere min og så kommet igen... og det er ikke spor rart men har ikke lyst til at være til besvær for nogen ved at ringe hvis det ikke er noget alvorligt... :S

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i det...
  • #1   19. aug 2008 ring du bare de skal nok nå hva de skal nå =)
    gør det ondt når du tisser?

• #2   19. aug 2008 Altså.. jeg er næsten umulig at drive til lægen, så det kender jeg godt ;O)

MEN.... Når du nu er gravid synes jeg det er dumt ikke at ringe.. Det er måske normalt, men så vi det da være godt at få det bekræftet??!!

RING PIGEBARN *gggggggg*

• #3   19. aug 2008 ditte - det gør ikke ondt når jeg tisser men der var bakterier i min urin... så den bliver dyrket til i morgen.. men er det blærebetændelse så er det 4 gang i denne graviditet at jeg har det og de andre 3 gange har jeg intet mærket... og så burde det da nærmere gøre ondt der foran hvor blæren rent faktisk sidder og ikke ude i den ene side...

Fru B Y - ja du har fuldstændigt ret... men man vil jo ikke være til besvær hvis det ikke er noget at være nervøs for..

• #4   19. aug 2008 Tssss..... din tosse - det er jo det de får deres penge for *sssss*

• #5   19. aug 2008 Fru B Y - du siger jjo selv at du ikke er bedre selv... og sjovt nok er det hunden den er gal med eller kæresten så kan man jo ikke ringe nok... smiley

• #6   19. aug 2008 hvor langt er du henne??

• #7   19. aug 2008 Præcis... Men derfor er det godt du har HG hvor vi kan fortælle at DU skal ringe... ;O)))

• #8   19. aug 2008 Karin - jeg er 29 uger henne... snart 7 mdr... smiley

Fru B Y - ja lige nøjagtigt.. smiley

• #9   19. aug 2008 ok, tænkte på om det kunne være plukveer??:-(

• #10   19. aug 2008 så fik jeg ringet og hun sagde at det jeg beskrev det virkede til ud fra det jeg beskrev at mit blodomløb ikke virkede helt optimalt til det ben og at det måske kunne afhælpe med nogle venepumpe øvelser... så det må vi håbe at det gør så jeg kan sove lidt i nat... for det er ved at være træls..

• #11   19. aug 2008 Karin - plukveer er det ikke.. de føles på en helt anden måde og maven bliver helt hård når de kommer fordi livmoderen trækker sig sammen og dem skal man bestemt ikke være nervøs over at have.. de gør det bare "nemmere" at føde når det er fordi livmoderen så har "trænet" på forhånd.. smiley

• #12   19. aug 2008 Det kan være plukveer , men få fat pådin jordmoder imorgen hvis det forsætter

• #13   19. aug 2008 En blærebetændelse var det der fik min veninde til at føde 4 uger for tidligt. Så synes da helt sikkert du skal tage det hele alvorligt. Sent at skrive det når du allerede har ringet ved det hehe Hun fik en gude skøn dreng som er mit gudbarn = )

Altså jeg har det på samme måde, ind til min kæreste sagde stop. Så ringede jeg til lægen, han tog nogle prøver og jeg har fået af vide jeg har nedsat lungefunsion (ved ikke hvordan det staves) Fed nyhed jeg er kun 21 = ( Lige et surt opstød.

• #14   19. aug 2008 :-)) jeg kender godt plukveer, har født 3 børn, men kunne se på din alder, at det højst sansynlig var din første graviditet, så ville bare sikre mig at du havde det i tankerne:-))

• #15   19. aug 2008 Alice - jeg ringede til fødegangen.. de har lidt mere styr på hvad det kan være end end alm læge da det nemlig kun er det de beskæftiger sig med...

Heidi - jeg tager det skam også alvorligt... har jo været ved lægen en gang i dag... men urinprøvebakterierne skulle lige dyrkes for at han kunne se om det var noget eller bare forurening...

Karin - okay... ja man ved jo aldrig om du selv har fået børn... men jo du har ret det er mit første barn... har dog oplevet plukveer i langtid nu og de har en tendens til at komme og være irriterende når jeg er ude og gå så jeg ofte har måttet holde pauser for at få livmoderen til at falde til ro igen.. smiley

Kommentér på:
kender i det...

Annonce