{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Ny kollega {{forumTopicSubject}}

ja vi har på arb. fået hele 3 nye kollegaer. Den ene kolega bagtaler alt og alle, hun laver ikke sit arb. ordentligt og hun gør ikke sine pligter,børnene er bange for hende og nogen mener hun er hekseagtig..

Idag har vi været inde og snakke med vores center leder om det hun syntes vi skal tage det op på persionale møde imorgen, det har jeg så tænkt mig at gøre..

Hvis ikke det stopper har jeg sagt jeg sygemelder mig til jeg har fundet nyt job. Ville i ha gjort det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kollega
  • #1   21. aug 2008 Man kan da ikke sygemelde sig uden at være syg (eller jo KAN godt men det er dælme ikke i orden i min verden)

-vi kommer alle ud for at måtte arbejde sammen med nogen vi ikke bryder os om (mildest talt), men det må man så få til at fungere i den udstrækning det er nødvendigt -dvs til vedkommende endten retter ind, eller til man har fundet sig et nyt job...

• #2   21. aug 2008 Puha. den er sq slem. Håber der kommer noget godt ud af personalemødet

• #3   21. aug 2008 Man kan da ikke tage sådan noget op på et personalemøde!!
    Hvordan ville du føle det hvis du skulle kritiseres på et møde med alle dine kolleger?
    Det er simpelthens dårlig ledelse fra din chef! Han bør tage en samtale med medarbejderen (for jeg går ud fra at I også har været så ansvarlige at I har sagt fra når hun bagtaler o.l:?) og gøre klart hvad forventninger han har til medarbejderen og hvad han mener at denne skal rette på!

• #4   21. aug 2008 Lise

det er jeg skam blevet, jeg tager det ikke så tungt.. Hvis nogen er utilfredse vil jer gerne ha det af vide..

• #5   21. aug 2008 Michelle

jeg er helt enig men hvis det er den udvej min chef siger der er så må jeg tage den...

• #6   21. aug 2008 Ville ikke sygemelde mig, men tage en snak med chefen om det, som du har gjort og så må chefen sørge for at indkalde de folk der er problemer med til en personlig samtale og så høre alle parter.

Men trusler kommer man som regel ikke langt med

• #7   21. aug 2008 Julie -du har da rigeligt udvej. Mød på arbejde hver dag og få det til at fungere til du har fundet nyt job. At melde sig syg fordi man synes en kollega er dum, den holdr altså ikke.

I øvrigt synes jeg osse det er pænere at tage den privat med din kollaga istedet for på p-møde. Eller evt lade chefen gøre det

• #8   21. aug 2008 Julie:
    Det er ikke en kritik af dig eller af dine kolleger, men det er simpelthen forkasteligt at en leder ikke lever op til sit ansvar og tackler tingene på en ordentlig og anstændig måde.... Det er der i mod en kritik af en umiddelbar svag og uduelig chef, som er forpligtiget til at håndtere sådanne ting og ansvarlig for at medarbejdere ved hvad deres arbejde går ud på of sørge for at der er en god omgangstone blandt de ansatte.

• #9   21. aug 2008 Hvad ville i så gøre??

Ja nu spørg jeg jer for

1: det har ikke hjulpet at sige det til hende..

2: Det har heller ikke hjulpet at tage en ordentlig snsak med hende....

Nu har jeg så prøvet det her og håber det virker eller's bliver jeg lidt små trist er eller's rigtig glad for mit arb. men hun forstå at ødelægge det.

• #10   21. aug 2008 Vi har tidligere i år haft en meget kedelig personalesag, der tærede meget hårdt på et par af os, men jeg sygemeldte mig ikke.

Snakkede flere gange med chefen om mine observationer og alt hvad der skete, han havde hende til samtale flere gange og da intet hjalp blev hun til sidst fritstillet.

Dette er meget kort fortalt.

Men sygemelder jeg mig på grund af sådan noget, så skider jeg jo i bund og grund på resten af mine kollegaer og rammer dem og børnene istedet for.

• #11   21. aug 2008 Janni

jeg har prøvet at være til personalemøde hvor de fortalte mig hvad de var utilfredse med..

Jeg tager det ikke så tungt, jeg syntes vært imod det er rart de fortæller mig hvad de er utilfredse med og hvad jeg kan gøre bedre.

• #12   21. aug 2008 Rene

Det lyder som en god ide, det prøver vi.

• #13   21. aug 2008 Jannie

jeg er gået igang med at finde nogen ledige stillinger frem..

Jeg har sat mig for at om 2 mdr. skal det gerne være stoppet eller's stopper jeg..

Kommentér på:
Ny kollega

Annonce