{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Fantastisk weekend - marsvin :D {{forumTopicSubject}}

Har været på en dobbelt-udstilling i Hundslund med 6 af de små svin, 2 kæledyr og 4 langhårede juniorer.

Det yngste kæledyr klarede sig middelmådigt begge dage, men det var ok.

Min ældre hun, som er kæledyrschamp, fik supercert lørdag, men ikke noget søndag - det var for varmt, og så klapper hun sammen. Men så er der kuns 2 supercerter til superchamptitlen.

Min junior coronethan blev 4 ud af 4 lørdag, men søndag blev han 1 ud af 4, fik cert og blev kaldt i BIG (best in group, altså af de langhårede), men uden placering.

Mine kuldbrøder som lige er 4 åndredræt over minimumsalderen var alene i deres klasse og blev jo så 1 og 2 med de samme placeringer begge dage, ingen certer til dem .... endnu.
Til gengæld var de i opdrættergruppe med deres søster og blev placeret begge dage - lørdag som nummer 5, søndag som nummer 4.

Sidst, men absolut ikke mindst, min junior texelhun (kuldsøster til coronethannen).
Begge dage 1 ud af 4, begge dage cert (nu har hun 3 juniorcerter på 3 udstillinger), begge dage BIGJ, begge dage Langhårsklubbens bedste junior, lørdag BISJ og bedste A-dyr, søndag BISJ3 - og så lige en favoritroset fra en anden udstiller smiley

Uden at prale, så ER hun bare superb - og jeg er blevet lovet tæsk hvis ikke jeg holder hendes pels *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk weekend - marsvin :D
  • #1   1. sep 2008 hov coronethannen blev kaldt til BIGJ med søster - han er sguda heller ik gammel nok til voksen-BIG *ups*

  • #2   1. sep 2008 Wow tillykke:o) Marsvin er nogle fantastiske skabninger:-) Har selv et, (se fotoalbum "fister"), dog en blanding, men skøn gnaver:-) Stort tillykke med resultaterne....!

  • #3   1. sep 2008 Blandinger er jo lisså herlige smiley
    Jeg ælsker hvirvelkryds, og skal have en ny hjem når vi holder DM i oktober... en lille rødøjet hvid hvirvelpige. Hun skal løfte arven efter min egen hvirvelpige som jeg har valgt ikke at avle på.

    En af de fedeste ting i weekenden var jo så osse at dommeren lørdag er en rætti god langhårsopdrætter i england, så at få ros fra hende, det er sgisme stort.
    Noget andet er at englænderne altid er skægge at have ovre at dømme, de er virkeligt morsomme og har en fed humor smiley


Kommentér på:
Fantastisk weekend - marsvin :D

Annonce