{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
216 visninger | Oprettet:

projektopgave {{forumTopicSubject}}

her efter juleferien skal jeg skrive projektopgave med nogle veninder. vi har alle sammen intressen i hunde.
indtil vidre har vi tænkt på

Hundekampe/kamphund.

dyrepoliti (måske).

Import af hunde.

jeg vil rigtig GERNE have nogel ider så hvis i sidder med et godt emne eller et link til en side der omhandler noget af det her vil jeg blive SÅ GLAD!!!!

på klassen skal vi finde i over ordnede emne som hele klassen så skal finde nogel emner ud fra.

så hvis i har nogel overordnede emner til det over for må i også meget gerne komme med det..

mangler inspriration

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  projektopgave
  • #1   3. dec 2005 Her er måske nogle ideer:

Kamphunde/hundekamp:
    Går i dybten med hvilke racer der bliver brugt.
    Historien bag hundekampe....hvornår og hvor begyndte det.

Dyrepoliti:
    Gå i dybten med hvordan det fungere i andre lande (USA) ..hvilke straffe, hvor stor en succes er det , o.s.v

Måske kan du bruge det.

• #2   3. dec 2005 mange takker jeg kan bruge alt.,.. hehe

har du nogel ider havd det overordnede emne kunne være det skal gerne være meget bret da resten af klassen også skal kunne bruge det

• #3   3. dec 2005 Du kan jo bruge alle 3 temaer i et projekt, da det hænger sammen....eller kan hænge sammen.

Import af hunde :
    Kamphunde ulovlige...bruges til kamp.
    Dyrepolitiet:
    Løse problemerne med import af kamphunde.

Så kan du/I jo dertil lave nogle vinkler hvor i beskriver hvad kamphunde er og hvad en hunde kamp er, samt hvor hundekampe stammer fra....

• #4   3. dec 2005 ja det er jo rigtig... men skal bare stadig have det overordnede emne til hele klassen fx. som "magt" der kan hundekampe gå ind under

• #5   3. dec 2005 Nej hvor sjovt, Anja :o)

De selv samme (de 2 øverste) emner havde jeg sammen med en veninde til projekt i 2004. Jeg har desværre ikke rigtig nogle links, men prøv at se på www.animal-planet.com Måske kan du finde lidt der? :o)

Pøj, pøj med det ;o)

Kommentér på:
projektopgave

Annonce