{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

jeg er ved at få et nerve sammenbrud {{forumTopicSubject}}

ja måske lidt overdrevet men hold op hvor er jeg træt af al ting i dag.. Jeg bor i et rækkehus med min kæreste, vores datter og 2 skod hunde som gør ved den mindste lyd.. I vores kælder bor min sviger far som er alkoholiker og han kommer væltende op i hans brandert i tide og utide, han kan ikke fatte han skal lade hundene være hvilket gør at de nu gør helt vildt hver gang han bevæger sig rundt.. Ja jeg ved godt det er træning der skal til men nu har vi prøvet hver dag i 2 år, og de lære aldrig at tie stille når han den ene gang står og slår efter dem med en avis osv.. Min kæreste har 4 søskende som ikke mener de hverken skal ringe eller banke på når de kommer, igen gør hundene. Forståeligt nok de passer på deres hus.. Hvis de der søskende ikke går ind i huset, så står de og råber uden foran hoved døren, min sviger far bor i kælderen, og de skal jo "se" ham.. Når jeg som i dag fx ikke har sovet hele natten fordi min datter er vågnet hver time, endelig for hende til at sove, og der så står en tumpe og råber uden foran så hundene gør, har jeg mest lyst til at smide hundene af helvede til og give de tumper et ordenligt møg fald.. Hvad bilder de sig ind ikke at tage en smule hensyn til resten af os som faktisk bor her? Nå lidt brok fra mig af på en ellers god søndag, nu vil jeg se om jeg kan nå at få sovet lidt inden hele cirkuset starter forfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er ved at få et nerve sammenbrud
  • #1   7. sep 2008 det lyder godt nok ikke til noget jeg ville kunne holde ud...

• #2   7. sep 2008 Hvis pengene er til det, ville jeg flytte til et roligere sted..
    For det lyder da godt nok stressende det der :-S
    Kan du ikke få dig en snak med de 4 søskende?

(ved godt det er lettere sagt and gjort)
    Kan godt forstå du har det hårdt

• #3   7. sep 2008 lone, nej det kan jeg heller ikke, nok også derfor min hjerne er ved at kamme over i dag.. Og det bliver så ikke bedre af at mig og min kæreste bliver uvenner over at hundene gør, især den ene af dem er utrolig slem til det.. Jeg må helt ærligt indrømme at jeg til tider virkelig overvejer at gå af med hundene og flytte af helvede til.. Jeg har slet slet slet ikke overskud til det her mere.. Og jeg forstår godt hvis de gør osv, for de bliver ikke stimuleret nok, og så er den ene utrolig vagt som, det er ikke noget som vi har kunne dæmpe selv efter 2 års træning, hver eneste dag..

• #5   7. sep 2008 Mamma M P

Lyder til du skal undskyld udtrykket ... pisse dit territorie af (staves) ... fortæl lige de der hensynsløse mennesker, hvem der bestemmer. Sæt dem stolen for døren. Kald dem sammen og giv dem en opsang så de forstår det. Alt andet er da for dumt i længden ... den eneste det går ud over er jo dig så det ville da være på sin plads du sagde et par alvorsord. =)

• #6   7. sep 2008 zok, jeg sagt til min kæreste at han er nød til at sige noget til sine søskende, hans far er ude for rækkevide.. Når vi prøver at forklare ham problemet bliver han snot fornærmet.. Det skal lige siges at vi har købt vores andel af ham, og han føler nok at han stadig har en hel del at sige..

• #7   7. sep 2008 staff, ja lige en hurtig løsning på problemet er at smide hundene af h til.. Ved godt at de kun gør fordi de passer på, og især når min sviger far er fuld for de kan mærke jeg ikke kan lide ham når han har drukket.. Jeg er bare træt af at jeg nærmest skal undskylde over at bede folk om ikke bare at komme væltende.. Men altså jeg vader heller ikke bare ind hjemme hos andre, og må nok mande mig op og sige noget til dem..

• #9   7. sep 2008 og inden i tror de ryger nogen steder hen, så bliver de her og vi fortsætter træningen.. De SKAL være her, resten må bare affinde sig med de retnings linjer vi sætter op, eller holde sig væk

• #10   7. sep 2008 jo tak, som sagt er i dag bare lidt værre en andre, måske fordi jeg selv er mega træt smiley men tak fordi i gad "lytte" til mit brok, og for jeres råd. Det lettede lige at komme af med noget damp

• #11   7. sep 2008 Hvis din svigerfar boede der først og hans børn var vant til at komme og gå som de har lyst.....uden at banke på.......og I så flytter ind med to hunde der gør uafbrudt, ved jeg ikke hvem det er årsag til hvad......
    Jeg synes I hurtigst muligt skal finde jer et andet roligt sted at bo før hele familielivet går i vasken.....

• #12   7. sep 2008 lise, det her er deres gamle barndoms hjem, som vi har købt for 3 år siden.. Vores hunde gør konstant af folk som vader ind af døren uden at banke på, og de gør af en fuld mand som ikke mener han har nogen grund til at skulle lade hundene være.. Og jo selv om det er deres gamle hjem, så mener jeg godt at man kan forvente at de ringer eller banker på inden de går ind af døren, for lad os nu sige jeg fx har været i bad og vader splitter nøgen rundt i MIT hus, så vil jeg gerne kunne gøre det, uden at være bange for om der nu pludselig står en bror eller søster i min stue, selv om hverken min kæreste eller sviger far er hjemme.. Og det kan da heller ikke være rigtig at vi skal have ødelagt vores træning af vores hunde, konstant fordi at de ikke kan forstå de skal ringe først?? Men ja vi har overvejet at finde et andet sted at bo, mest fordi JEG er træt af at bo sammen med en som den ene dag står og slår ud efter min hund i en brandert og dagen efter mener man er dyreplager fordi man prøver at opdrage på kræet.. Jeg går heller ikke bare ind hjemme ved min far eller mor, selv om jeg har nøgle, vil da ikke rende ind i dem nøgne eller andet.. Så hellere lige ringe på og respekterer at de også kan have et liv de ikke syntes er skide fedt jeg vader ind i.. Måske bare mig som har en sær holdning, men vil da næsten sige jeg forventes det samme af min datter.

• #13   7. sep 2008 puha, det lyder da fuldstændig kaotisk, ville rende skrigende væk med mit barn og mine hunde i en allerhelvedes fart:-(

• #14   7. sep 2008 og en sidste ting, vi købte huset fordi min sviger far i 2 år, hver dag spurgte om vi ikke ville købe det.. Og det var aldrig aftalen at han skulle bo her fast. Han ville flytte til norge og så have værelset i kælderen til når han kom til dk.. At han så fik drukket pengene op inden han kom afsted og endte med at bo der fast, er jo lidt en del af problemet.. Og vi kan ikke lide at sælge huset fordi vi føler vi har et ansvar over for ham, og hvor han så vil flytte hen.. Det er som at have et ekstra barn

• #15   7. sep 2008 men det er nok bare mig som er sart, og vores hunde som er uopdragne, og de skal bare affinde sig med fulde mennesker, og lade være med at tro de skal passe på deres hjem, for de har ingen ret til at være her.. Nå nu vågnede min unge igen efter en halv times søvn, og nu vil jeg bruge min tid på hende.. Håber i for en betydelig bedre søndag en min.

• #16   7. sep 2008 Ja det er sg ikke nemt.....men stadig synes jeg du skal handle.....hverken du eller nogen andre er tjent med den ustabile situation.....

• #18   7. sep 2008 Held og lykke med det.....handling gi'r forvandling....

Kommentér på:
jeg er ved at få et nerve sammenbrud

Annonce