{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Tysk jagtterrier {{forumTopicSubject}}

det er ikke for at gøre ejerne af disse hunde kede af det.. men er det ikke nogle lidt arrige (staves?) hunde?..
møder sådan en næsten hver aften når jeg er ude med Daisy.. den går fuldstændig amok hver gang den ser en nden hund.. tror da næsten den var parat til at spise lille Daisy.. :S
er det bare den hund eller er de lidt nogle små stride hunde?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk jagtterrier
  • #1   5. dec 2005 Jeg tvivler på at det ligger til racen at være arrig...

Mange tror jo også at små racer generelt er mere arrige end store racer. Det er forkert.
    Det er rigtigt at små racer nogle gange er arrige. Men det er ene og alene ejerens skyld. Mange hundeejere som ejer små hunde, tør ikke lade deres hunde møde og lege med store hunde, og undgår dem ved at gå den anden vej eller tage hunde op. FORKERT! På den måde får hunde en frygt for store hunde, i nogle tilfælde alle hunde.

Nogle hunde har også været ude for noget grimt, og har på den måde fået en naturlig frygt. Men en hund der er arrig af af natur. Det tror jeg ikke.

• #2   5. dec 2005 Så er min hund også arrig, for hun galper og hoster og pruster hver gang vi møder en anden hund. Det er dog kun opmærksomhed hun vil have :o)

• #3   5. dec 2005 Tja Bella gøer også på afstand... men tror også bare det er for at råbe: Hallo jeg er her!!! Kom og hils!

*LOOOOL*

Kommentér på:
Tysk jagtterrier

Annonce