{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

er det mig der er den dumme. {{forumTopicSubject}}

ja jeg kommer fra en famile som er narkomaner og er self. fjernet fra hjemmet. for 4 år siden fik jeg så en dejlig kæreste.

og jeg har self, mine problemer at kæmpe med. har jo ikke den støtte som andre unge mennersker har fra deres forældre. for det er sådan at nå man er fjernet for hjemmet og man fylder 18. ja så står man på egne ben og kan inetet hjælp hente. for kommunen betaler ikke for dig mere.

nå men jeg har jo så fået en masse dejlig hjlæp fra min kærestes forlædre, og det har jeg været rigtig glad for, for uden dem var jeg ikke noget så lang. det skal lige siges jeg har aldrig bedt om deres hjælp på noget tidpunk den er automatisk kommet. jeg syntes selv vi havde det godt. men men men lykke være ikke længe.

min kærestes lille bror har jeg fungeret fint med og vi har altid haft det sjovt sammen, men her for ca 6 mdr siden fik han en kæreste. og hun kan bare ikke lide mig på nogle måder, og jeg ved ikke hvorfor,

men at hun ikke kan lide mig er rasuteret i at min kærestes lille bror heller ikke kan mere. og nu kan mine sviger forældre heller ikke.
min sviger mor ja vi var rigtig sludder veninder og vi snakkede sammen hver dag i mobil og jeg kom tit hjem til dem og hyggede. men efter den nye kæerste er kommer ind i billedet er jeg bare helt glemt,
så kan jeg ikke lade hver med at tænke at det er da klart nu kommer der en pige der har styr på alt. hun har gode forældre hun er sygeplejske hun har ikke store problemer og hun bor hos dem til hver dag. så men kan da ikke andet en at elske hende og når man så ser mig.

20 år er ikke begyndt på en uddanelse endnu, for kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal være. jeg har store spygiske problemer har lidt af flere sammenbrud, og har bare slet ikke styr på mit liv.

er det bare mig der set forkert på det her. eller er det okay at jeg har ondt af mig selv, for føler mig så meget uden for,
idag var vi så til middag hos dem, og tænk engang de havde sku lige glemt at jeg også kom, så der var ikke dækket op til mig. så overhøre jeg en samtale om min kæreste lillebror havde med ´hans kæreste. og tro mig der var ikke det, jeg ikke var.

ja jeg tog bussen hjem og sidder og små tuder lidt.
hvad syntes i...?
undskyld den lange roman, men skullle bare lige af med det. c",)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det mig der er den dumme.
  • #1   14. sep 2008 om du skal have ondt af dig selv ved jeg ikke:-) Jeg synes du lyder til at være en fornuftig pige, og en rigtig mønsterbryder, og kan sagtens forstå at du undre dig over den kovending som svigerfamilien har taget over for dig.

Kan du ikke prøve at tale med dem om det. Det er jo ikke sikkert at de ved hvordan situationen påvirker dig??

Hvad siger din kæreste til det hele?

trøstekram herfra:-)

• #2   14. sep 2008 det var da en tavlig svigermor du har. Jeg forstår godt at du har lidt ondt af dig selv.

• #3   14. sep 2008 Der er ikke noget galt i, at være 20 år og ikke have eller være påbegyndt en uddannelse endnu !!!!, du er ung og kan sagtens nå, at få en god uddannelse, hvis du vil det !...

Jeg tror at du er nød til, at konfrontere din svoger og dine svigerforældrer med, hvad du føler, måske føler/ser du noget, som reelt ikke sker... Jeg kan ikke forstille mig, at din psykiske tilstand er særlig stabil, udfra det du selv beskriver og når man har det sådan, kan det MÅSKE være, at du føler og ser ting, såsom at det er klart at din svigermor heller vil have din svogers kæreste som en del af familien osv osv..

Kan det tænkes, at du har trukket dig ind i dig selv, da denne kæreste er kommet ind i billedet, så de trækker følehornene til sig ?

• #5   14. sep 2008 karin J .

han blev meget sur over det idag, og de fik vist nok også et kæmpe skænderri.

så nu tør jeg ikke tage der hjem forløbet. for jeg ´ved med sikkerhed at de vil syntes det er min skyld,

• #6   14. sep 2008 Jeg har virkelig ondt af dig.. Det lyder som en rigtig tarvelig svigermor du har der... Jeg ville melde klart ud over for hende hvordan du har det.. Måske hun ikke selv tænker over det...?

• #7   14. sep 2008 Og jeg er i øvrig 23 og uden udannelse.. Ved heller ikke hvad jeg vil være endnu... Min far er alkoholiker og ryger rigtig meget hash, og min mor forguder bare min lillesøster der går på gymnasiet og vil være dyrlæge.. Jeg har heldigvis rigtig søde svigerforældre, der behandler mig som var jeg deres eget barn...

• #8   14. sep 2008 Karina S

altså jeg har altid været meget tilbage og har det enlig bedst ved at bare være lidt for mig selv, eller bare sidde på siden lijen og kigge med, men det har ikke fået mig til at føle mig uden for, som jeg gør nu

• #9   14. sep 2008 håber for dig du har en kæreste der er der fro dig. du skal heldigvis ikke leve med dine svigerforældre. kan godt forstå du er skuffet og ked af det og selvfølgelig har du da ondt af dig selv. det ville alle have i en situation hvor de føler sig vraget.
    se på det på denne måde. det er ikke dig der opført dig dårligt så du kan have det godt med dig selv

• #10   14. sep 2008 jeg synes ikke du skal holde dig fra at besøge dem, hvis du altid har gjort det. Det er jo ikke dig der har forandret dig. Jeg synes tvært i mod du skal prøve at tale med dem. og sige hvad du føler. Din kæreste skal være sammen med jer hvis du konfrontere dem. Hvor gammel er din kæreste??

• #11   14. sep 2008 synes sku ikk at de er særlig flinke... jeg var godt nok ozz blevet ked a det hvis min svigermekanik vendte rundt og begyndte og hadde mig..

er det så'n at du måske tør spørge hva det er de har imod dig???

• #12   14. sep 2008 Maria *Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves! *

ja min far ryger maga meget hash og min mor tager alt hvad man kan tage af stoffer, men hun forguder også min bror han er 1 år ældre en mig og er lige bliver tømmer og hanhar bare altid været den der har fået hvad han peger på.

jeg har slidt og slæbt for det jeg ejer

• #13   14. sep 2008 Kan godt forstå dig og har den dybeste sympati for dig... Men måske du skulle tage en snak med dem alle sammen og fortælle dem hvordan deres ændret opførelse påvirker dig.

Stort kram herfra!

• #14   14. sep 2008
    karin J . han er 23.
    men har bare ikke lyst til at snakke med dem. for jeg har været i familien i 4 år og så kan de bare glemme at jeg også kommer og spsier.

vi har spist der hver søndag i alle 4 år tror jeg. kan bare ikke se at de kan glemme mig på den måde.

• #15   14. sep 2008 nadia

Jeg tænker også mere på, at hvis de fornemmer på dig, at du trækker dig endnu mere tilbage, at du måske ikke ringer som tidligere, så kunne det måske være derfor ?...

Jeg siger ikke, at det er den rigtige måde, at de tackler det på, hvis det er sådan det hænger sammen. Det er bare for mig uforståeligt, at de lige pludselig skulle vende dig ryggen, fordi der kommer en svigerdatter mere ind i familien, en ting er at denne nye svigerdatter, måske kan få din svoger til, at tro og mene en masse om dig, fordi han er forelsket, men det virker fuldstændig uforståeligt, at dine svigerforældrer skulle reagere sådan....

Føler med dig, for uanset hvad der ligger til grund for denne reaktion fra deres side, så må du have det rigtig skidt........ men nej det er ikke dig der er den dumme !!

• #16   14. sep 2008
    karin J .

ja det kan du måske have rat i. men det var hende der altid ringede til mig, da hun så så småt begynde at holde op ja så ringede jeg til hende i en periode men kunne godt fornamme at hun var lige i gang med noget sammen med louise som hun hedder, og enlig ikke havde tid, så det stoppede jeg med.

men jeg må jo prøve at snakke med dem

• #17   14. sep 2008 The Little Angel - =Søger Hårløse rotter= -

jeg spugte en engang louise som hun hedder. hva det var der var så slemt ved mig, men der kom ikke rigtig noget svar,

• #18   14. sep 2008 britt A

jo min kærest er 100% på min side, og han syntes det er så ondt gjort det de har gang i. han syntes selv det virker mærkeligt,

• #19   14. sep 2008 Kald mig bare dum. ELLER?? <

ja det er også bare det jeg har mest lyst til, og vi skal til fin middag der ude imorgen for min kærestes store søster kommer hjem en tur og er bosat i udlandet og det er 1 år siden vi sidst så hende.

men har mest lyst til at blive hjemme

• #20   14. sep 2008 puha syntes det er lidt svært

• #21   14. sep 2008 jeg synes bestemt at du og din kæreste skal sætte jer sammen med svigerforældrene, og snakke stille og roligt sammen.

fortæl hvordan du oplever det, og at du er rigtig ked af det. Hvis det er ordenlige mennesker, så kan jeg ikke tro at de vil tage det ilde op:-))

sommetider oplever man tingene på forskellige måder, og hvis man ikke får talt ud om det, kan det udvikle sig så det bliver utrolig svært at rette op på det igen.

Det er jo ikke sikkert at de selv er bevidste om hvordan det virker på dig:-)

pøj pøj herfra.

• #22   14. sep 2008 karin J .

ja det kan du have rat i. jeg må prøve, og tak

• #23   14. sep 2008 Jeg kan godt forstå du har lidt ondt af dig selv, men jeg synes du skal prøve at vende den lidt. Det er dem der skal leve med at være sådan resten af livet og heldigvis ikke dig. Når du har snøftet færdig så tænk på at du jo da har din kærestes støtte hvilket er mere end de har. Og på et tidspunkt når du er kommet mere ovenpå, så prøv at trække din svigermor tilside og tag en lille snak med hende. Fortæl hende hvordan du har det....og sig at hvis i skal bevare et godt forhold til hinanden så skal de altså acceptere dig som du er og behandle dig pænt! Krams herfra smiley

• #24   14. sep 2008 find det gode humør frem i morgen, når i skal derhen. Om ikke andet så vil du selv have det bedre, hvis ikke du 'kryber i skjul'. Synes ikke du skal tage snakken i morgen, for det kan give nogle forfærdelige konflikter hvis man 'kritisere' familien;-)

vær positiv, selv om det kan være svært:-)

• #25   14. sep 2008 chelina og den smilende hund! T

på et punk har jeg mega ondt af mog selv men på et andet syntes jeg bare at jeg er et pyllerhoved som tager det forkert.

men kan godt høre at der er stor enighed om at jeg må prøve at snakke med dem

• #26   14. sep 2008 karin J

c",) ej tror ikke imorgen er en god dag at gøre det på, hehe så bliver jeg da rigtigt upopulær. hehe

• #27   14. sep 2008 Altså tit når jeg føler mig uretfærdigt behandlet eller blir såret så ska jeg lige ha et par timer hvor jeg har ondt af mig selv. Det gir jeg mig lov til! -og bagefter kan jeg se på tingene på en anden måde og handle derefter. Sys ik at du skal tænke om dig selv at du er pylret!

• #28   14. sep 2008 .

• #29   14. sep 2008 chelina og den smilende hund!

hehe nej det er rigtgt. må lige tage koldt vand i hovedet når jeg står op imorgen, og se om jeg kan se det på en mere posetiv måde

Kommentér på:
er det mig der er den dumme.

Annonce