{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

halsbrand? {{forumTopicSubject}}

hvordan føles halsbrand? og hvordan modvirkes det evt?

nu har jeg her den sidste times tid haft følelsen af at jeg skulle slå en bøvs og når jeg så har prøvet har jeg fået sådan en varm ubehagelig fornemmelse i halsen... ikke sådan et decideret surt opstød men noget der føles varmt og ubehageligt og så har jeg følelsen af at der sidder en klump i halsen og det hjælper ikke at drikke vand... det er lidt svært at forklare...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  halsbrand?
  • #1   18. sep 2008 bræk-tør-ubehagelig brændende fornemmelse i halsen...

jeg tror ikke man er i tvivl...

ved mig er det i hvert fald ikke noget med at skulle slå en bøvs eller en klump i halsen...

• #3   18. sep 2008 okay... så er det nok ikke det jeg døjer med så... men gad vide hvad det så er... synes ikke det er virkelig fedt... og har også en smule kvalme.. smiley ved ikke om jeg måske har spist noget jeg ikke kunne tåle eller som var dårligt... det håber jeg bare ikke...

• #4   18. sep 2008 måske har du spist noget, som ikke er kommet hele vejen ned.. måske sat sig på tværs....

og hvis det så har siddet der lidt og så kommet ned, så kan det godt føles som om der sidder noget, fordi det er en smule hævet?

prøvede jeg, da jeg skulle sluge en aaalt for stor pencelin-pille adr badr.

• #5   18. sep 2008 hmm.. det tror jeg ikke... det sidste jeg spiste var kage... en rigtig svampet banankage.. og aftensmaden var heller ikke hård så det kunne sætte sig fast og jeg har drukket utrolig meget her til aften... kender også fornemmelsen af ikke at have slugt en pille ordentligt... det er mega ubehageligt... men det er ikke helt den følelse jeg har.. :S

• #6   18. sep 2008 Uha hvad var det nu Shu-Bi-Dua sang for 1.000 år siden ...... ????

Stik en finger i halsen og kykkelikyyyyyy
    ???????????? og så du født som på ny .....

God bedring til dig - det lyder ikke rart, men det lyder ikke som halsbrand heller - der svier og brander det helt vildt og sådan nemlig.

• #7   18. sep 2008 hmm kunne være man bare skulle nulre i seng og se om det kan soves væk... (selvom jeg bliver vækket på et tidspunkt fordi kæresten vil hjem fra byen.. så kan man håbe på at det går væk af at sove)

• #8   18. sep 2008 men god bedring i hvert fald ;o)

• #9   18. sep 2008 jo mange tak.. smiley godnat alle sammen.. sov godt...

• #10   18. sep 2008 mange tak og ilm da ;o)

• #12   19. sep 2008 Peppermynte hjælper på hals brand siger man.....

• #13   19. sep 2008 Signe - jeg havde desværre kun et halvt glas mælk tilbage... og det var ikke nok til at virke.. smiley men har det meget bedre i dag... til gengæld sidder min kæreste med tømmermænd.. hihi...

• #14   19. sep 2008 sidsel er du ikke gravid??, det kan godt være kagen, som giver ubehag. Jeg kan ikke tåle for sød eller fed kage, så får jeg det lige som dig (er ikke gravid) men kan godt huske da jeg var, jeg kunne ikke tåle søde sager, så fik jeg det rigtig dårligt. Prøv at drikke noget pebermyntete, eller ingefærte, det hjælper:-)

ps. det kan din mand sikkert også tåle;-))

• #15   19. sep 2008 jamen kagen var god.. hihi... jeg har det også noget bedre i dag... men jo jeg er gravid... det er bare sjovt for jeg spiste også af kagen i foregårs og der var intet... men måske en blanding af for meget kage og juice kan have gjort det.. smiley

Kommentér på:
halsbrand?

Annonce