umuligt at gøre rent-"1 lille hjælper" {{forumTopicSubject}}
Ja hele dagen har noddie haft krudt i røven.. først sku jeg støvsuge, så hoppede han rundt efter støvsugeren, da jeg så sku vaske gulvet ja så stjal han guldskrubben.. nå, men efter et par skideballer troede jeg at nu var det problem løst...
MEN så skulle jeg skifte sengetøj, og jeg ku ikke forstå hvorfor jeg ikk kunne få dynene ind i sengetøjet, og jeg hev og stoppede.. så kiggede jeg ned og der stod noddie og logerede imens han hev i den anden ende af dynen... nå en skideballe for det også selvom det var lidt sjovt..
men efter al den rengøring og ifølge noddie meget morsom leg.. så er vi meget trætte så nu putter vi sammen på sofaen:)
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
Den med støvsugeren og gulvskrubben genkender vi her hos os.
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.319
Når jeg gør rent forsvinder kluden hvis jeg lægger den fra mig et eneste sekund.
Når jeg stiller ting på plads i forbindelse med at jeg har vasket op forsvinder opvaskebørsten og/eller skuresvampen.
Jeg må flere gange hive en af Kias bamser op fra opvaskebaljen da hun hver gang, hun ser sit snit til det, skynder sig at smide sine bamser ned i baljen, mens hun prøver at få fat i opvaskebørsten i stedet. Tror hun prøver at lave bytteren med mig :o)
Når jeg reder seng ligger i hun vejen så jeg ikke kan få lagenet på, ellers trækker hun det af lige så hurtigt som jeg prøver at lægge det på ...
Vi træner selvfølgelig nej, sit, læg dig, bliv, apport, aflevere etc, under hele forløbet men det tager laang tid sådan at rydde op og gøre rent og Kia er vildt træt bagefter hver gang :o)
umuligt at gøre rent-"1 lille hjælper"