{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Rotter {{forumTopicSubject}}

Igår sov jeg sammen med min bedste veninde. Jeg har en lille ørkenrotte kaldet Spedy og to "alminlige" rotter kaldet Flobber og Rocco. Vi kom så op at diskutere: Er rotter klamme? Der er jo stor forskel på mine tre kælerotter og de "tradtionelle" kloakrotter. Jeg ville f.eks ikke drømme om at bare at SE en kloakrotte. Men jeg elsker da mine tre rotter meget højt. Så ville lige høre: Syntes også at kælerotter er ulækre.

- Og hvad med ørkenroitter? Min Speddy har jo hår på halen og er faktis temmelig lille. Så lugter han heller ikke og minder mest af alt om et egern uden den store pjuskede hale. Men igen: Hvad syntes I herinde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotter
  • #1   22. sep 2008 Der er virkelig mange der tænker kloak rotter når man snakker om rotter.... Og det er synd for der er virkelig stor forskel på dem...

    Jeg ELSKER rotter og har haft 18 stks... Og har min ene rottes pote tatoveret...

    Mange siger også at de ikke kan lide deres nøgne haler.. men de tør jo ik røre ved halen for at finde ud af at der faktisk er hår den hale...

    Har også haft ørkenrotter... Det er jo nærmest som er have en hamster..



  • #2   22. sep 2008 Lonnie R, sådan ser jeg også på det. Jeg elsker jo mine fyre xtrem meget. Og ville ikk undvære dem.

  • #3   22. sep 2008 Ceteris Paribus- Cleo the VID - Very Important Dog .

    Nej, ok.. Det er meget få der ser sådan på det


  • #4   22. sep 2008 ja det er ikke rat mange folk som kan lide rotter.. enlig synd.. da de er de bedste kæledyr man kan få...

    jeg har altid rådet folk til at købe en rot til deres børn, da jeg personlig mener at de vil få mere ud af det... en rot bliver meget hurtig tam.. en rot kan man sågar lege med.. den kan lære triks, tit og ofte ser jeg folk købe et marsvin eller hamster og så går der en måned eller to.. og de vender tilbage med dyret fordi det endten har bidt eller ikk vil blive tamme..

    for mig er tam rotter bestemt ikke mere ulækker end divs andre gnavere..
    har selv to lige pt.. men har haft rigtig mange.. både avl og som kæledyr...

    og jeg syntes deres hale er vildt facinerene, det er jo enb 5 arm...


  • #5   22. sep 2008 Uhh for mig er det et skadedyr....
    Vil under ingen omstændigheder ha dem inden for min dør..
    Syntes de er frastødende....


  • #6   22. sep 2008 jeg holder os selv rotter:O)
    og sys d er fantastiske


  • #8   22. sep 2008 hvad er det ved en tam rotte der er så klamt.. for i kan ikke komme og sige at det er smitte faren.. for tam rotter er ikke udsat for det samme som kloak rotter

  • #10   22. sep 2008 okay jo jo nok sådan jeg har det med edderkobber..

Kommentér på:
Rotter

Annonce