{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Alle de dejlige hunde!! {{forumTopicSubject}}

Jeg blir mere og mere vilde med de små racer=) altså jeg kan enormt også godt lide store racer men de små vinder stærkt ind...

jeg vil gerne have en legekammerat til ami når tiden selv er til det og hun er gammel nok=)

jeg troede jeg var sikker på en Pinscher til, men nu ved jeg ikke mere=( Der er jo så mange forskellige lækre racer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle de dejlige hunde!!
  • #1   30. sep 2008 Det kender jeg godt.
    Jeg syntes leonbergere er skønne, men er også fascineret af avlsarbejdet vedrørende dansk spids, mangler dog at møde en IRL.
    Jeg har langhårede collier, men sheltier og korthårede collier er nu også søde.
    Jeg har bare ikke tid og plads til så mange hunde smiley

• #2   30. sep 2008 jeg ville gerne have en stor gård med plads til alle hunde som ingen ville have!!! ihh gid man kunne!!

men jeg kan godt lide tjekkisk rottehund =)

• #3   30. sep 2008 Joo jeg synes også jeg var helt sikker.. men der er bare så mange skønne hunde.. Jeg regner med at der, hvis det går efter planen, er ca. 2 år til jeg vil have en til, men kikker da allerede.

• #4   30. sep 2008 jeg har holdt mig til samme race og hvor får de altså meget ud af hinanden. de har samme temperament (nogenlunde) leger på samme måde. selvom det er fristende og har altid været glade for dværgpinchere, så holder jeg mig til en race.

• #5   30. sep 2008 Uha ja, der er mange dejlige racer, og jeg kommer da nok også til at prøve lidt af hvert før jeg sætter mig fast på en race. Har prøvet at have Cavalier, blandingshund og Chinese Crested - samt i meget korte perioder Löwchen og Papillon. (Löwchen var en internatshund der ikke kunne tåle at skifte hjem og bed piger og kvinder inkl mig - og Papillonen var en gave, og bestemt ikke en hund der sagde mig noget)

Men ønsker senere i livet pudel og mange andre smukke dejlige hunde smiley

• #6   30. sep 2008 Hvis jeg nogen sinde skal have en stor hund (foruden pudel som skal være storpudel) så vil jeg have en brun newf og så skal den hedde Fifi. Tror jeg ville elske den race.

• #7   30. sep 2008 Store bamser er lige sagen. En collie er så ikke lige så stor, selvom mange syntes Samson er en stor hund. Han er lige blevet vejet til 25,8 kg, det er da ikke en stor hund. (Han må godt tage lidt på, han er blevet lidt for tynd.)

• #8   30. sep 2008 jeg aner virkelig ikk hvad jeg vil=) men det blir nok en pinscher til=)
    jeg kunne godt tænke mig en tjekkisk rottehund,men de er jo lidt sjældne her i dk med tavle...

jeg vil allerhelst have tavle på men overvejer en blanding=) så en vens blanding af chi og pinscher nøj den var dejlig!

• #9   30. sep 2008 jeg kender ikke så meget til rottehunden, synes den ligner meget pincheren. så .....

Kommentér på:
Alle de dejlige hunde!!

Annonce