324 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Søndagshygge Søndagshygge

Herhjemme står den på søndags hygge smiley

Var lige en tur i Fakta. Der blev købt en liter kakao, dåseflødeskum, en liter is, en pose chips, en plade marabou, 2 liter sodavand og en ost.
Gæt hvad min søndag skal bruges på :oP Jeg og Mickey har total søndagshygge under dynen på sofaen og masser af film.
Og nåh ja, Mickey fik lige en 3 lags leverpostegmad smiley

Hvor jeg elsker sådan nogen søndage, hvor regnen står ned og man med god samvittighed kan gemme sig under dynen...

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søndagshygge
  • #1   5. okt 2008 Gør jeg også ;o) Ville egentlig have gjort rent med orrrrker det ikk - må vente til i morgen ! Nu her når kæresten kommer fra job skal v i lige ud og se på et hus og så vil vi også hygge i aften ;o)

• #2   5. okt 2008 Vi har bare sovet længe, og så været en tur ude og søndags shoppe.

Da vi kom hjem ville jeg gå en tur med hunden, men nåede ikke langt før vi blev "overfaldet" af en tøseglad handhund.Det, endte med at jeg måtte ringe til kæresten og bede ham om at komme og hente hende, da hun er i løb, så jeg ku slæbe den anden hjem.. Så nu ligger vi bare og hygger i sengen med pizza, og skal ingen steder før i aften når hanhundende sover smiley

Kommentér på:
Søndagshygge

Annonce