{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hvornår må hun springe? {{forumTopicSubject}}

Hvornår må kiwi springe?
Og hvornår er en hund gammel nok til at få hvalpe..

Gider ikke beskeder om at man er en dårlig hunde ejer og at ens mor skal se hva jeg skriver..! Har prøvet det før og det er ikke det sjoveste at få at vide man ikke skulle eje sin lille vapse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må hun springe?
  • #1   8. okt 2008 Hunden må springe år de er MINDST 1 år, og i så fald self under hensynstagen til dens alder (dvs IKKE noget med mange og høje spring).
    Og jeg vil kraftigt anbefale at melde dig til noget træning istedet så du lærer hvordan tingene gøres rigtigt og bedst muligt for hunden.

    Agility (som altså indebærer langt mere end blot at springe) skal foregå efter grundig opvarmning, med en hund i god kondition, på et godt/egnet underlag og med sikre forhindringer.
    -dvs ingen spring opbygget af river, koste og havestole o.l.

    Hvalpe må hunden få når den er ca 2 år, tjekket for relevante arvelige lidelser (det årlige sundhedstjek er ikke nok), og helst osse avlsgodkendt. Og i øvrigt kun såfremt hunden efter dette stadig findes egnet.


  • #2   8. okt 2008 Rotterne..
    Ja ved godt hun ikke er en hest.. Det er bare godt at vide.. Jeg er igang med at lære hende triks hun skulle jo være en klog race smiley

    Ja. Hun er også stadig en lille baby.. Sys bare det er dejligt at vide det xD


  • #3   8. okt 2008 Jeg synes det er fint at du spørger om sådanne ting, så du ikke går hen og skader din lille hund. Giver de andre ret i alder for spring og parring.

  • #4   8. okt 2008 Spring: 12 mdr for små racer, 15 for store (det er dog forskelligt fra klub til klub)

    Hvalpe: 2 år


Kommentér på:
Hvornår må hun springe?

Annonce