{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Hvornår må hun springe? {{forumTopicSubject}}

Hvornår må kiwi springe?
Og hvornår er en hund gammel nok til at få hvalpe..

Gider ikke beskeder om at man er en dårlig hunde ejer og at ens mor skal se hva jeg skriver..! Har prøvet det før og det er ikke det sjoveste at få at vide man ikke skulle eje sin kæreste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må hun springe?
  • #1   8. okt 2008 Hvis det er agility du mener kan man vist begynde så småt når de er godt et års tid. Men egentlig mener jeg man siger at de skal være halvandet for at begynde rigtigt. Jeg begyndte med min Fie da hun var næsten to.
    Mht. hvalpe er det nok lidt op til en selv hvad man har samvittighed til, men mener man plejer at sige ved den 3. løbetid eller sådan. Afhængig af om hunden er helt udvokset og ellers klar til det. Er jo forskelligt fra hun til hund. Og så skal de vist helst have deres første kuld inden de er små 3 år. Det er i hvert fald sådan cirka hvad jeg har hørt.


  • #2   8. okt 2008 1.000 tak smiley

  • #3   8. okt 2008 Trine R..
    Ja det var også lidt agility for hun er virkelig hyper smiley

    Også tak med det andet xD


  • #4   9. okt 2008 ahænging af hviklen hund det er smiley men fra ca 10 måneder til et års alderen...
    men kommer også anpå hvilken slags spring, aguiliti så er det okay jo hehe
    men hvis vi snakker hoppe efter noget skal man helst passe på og lade være fordi de ikke kan tåle og få alle de stød i deres hofter smiley


Kommentér på:
Hvornår må hun springe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce