4.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

brækket finger? brækket finger?

Kan man smadre en knogle ved at slå meget hårdt på den med en hammer?

Min tommeltot er nemlig begyndt at se ret sær ud. Blåt på neglem, hvor jeg ramte, men bagsiden af fingeren er også blå og fuldstændig hård - og i dobbelt størrelse, hvilket har resulteret i at en ridse i fingeren er sprunget op og bløder igen..! Det gør ondt helt oppe i underarmen og også i pegefingeren...

Undrer mig over hvorfor jeg altid kommer galt afsted på de mesat åndsvage måder. Har forstuvet en finger to gange - den ene gang faldt jeg ned fra et bord og tog af med en lillefinger og den anden gang faldt jeg i havnen - på bvej i land, hvor min ene finger ramte en betonklods... Skar min stræksene over i lillefingeren med en dåseåbner - midt ude i vildmarken i Sverige - Ellers så er der bare de simple "hændelige uheld" som at gå ind i glasdøre, falde over sine egne ben og lignende!

Andre der er ligeså tåbelige som mig og kommer ud for latterlige ulykker man ikke kan andet end at grine af - selvom det gør p.... ondt???

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brækket finger?
  • #2   16. okt 2008 yes jeg er så koldset at det helt komisk !
    og virkelig pineligt,

en dag vi var inde og handle der drejer jeg hovedet bag ud og poff så lægger jeg der i køkkenruller med en brækket finger,

jeg skulle fodre min hest og lige ved siden a sår en grådig pony , fodret er i en store jern beholder , li som en skrældespandmed låg, og klap så har hesten klappet låget ned i min finger og brækket var den sku.

• #4   16. okt 2008 Den kunne nemt være brækket, jeg ville da få den tjekket, for hvis det gror forkert sammen, kan man få en masse bøvl med den senere.....evt holde øje med blodforgiftning, nu hvor der også er hul i betrækket.....

god bedring.

• #6   16. okt 2008 Jeg skulle op om natten og hjælpe min datter på toilettet. Og selvfølgelig sparkede jeg til støvsugerstangen (metal) og har vidst nok brækket min langetå.

• #7   16. okt 2008 Daisie;

Næææh har ikke været ved læge... Tænkte først tanken om at den kunne være lidt små-ødelagt her til aften, hvor den stadig gjorde meget ondt - og bare blev ved med at hæve!

• #8   16. okt 2008 Line og andreas .

*GG* Kunne lige se mig selv i den situation - inde i et stormagasin - falde og vælte rundt i køkkenruller og komme ud med skrammer, blå mærker og brækkede lemmer!

• #9   16. okt 2008 Irena det lyder jo næsten som mig jeg brækker heller aldrig noget men får forstuvninger, forstrækninge eller infektioner *G*

• #11   17. okt 2008 arh jamen så er det samme sag smiley jeg er nemlig også hypermobil så jeg vælter så og sige nogen gange over et græsstrå (ser vildt komisk ud men gør tit halvondt *G*) Jeg er så meget hypermobil og har en kedelig tendens til seneskedehindebetændelse og tennisalbue og andre kedelige ledsygdomme.

• #14   17. okt 2008 lol altså i skolen havde jeg i 10. klasse valgt idrætlinje (virkelig smart tænkt *G*) og vi skulle så på skoleudflugt til Tjekkiet og stå på ski...
    Første dag 3 sårede fra klassen, inklusive mig med gips på armen fordi jeg falder uheldigt på vej ned af liften (mine bukser sad fast *lol*) og tager af med armen og forstrækker mine sener og får sådan en halvgips på, jeg tror faktisk ikke skolen har arrangeret flere skiture efter det *G* vi tog 16 afsted og kom hjem med 4 skadede hvoraf to med gips en forstuvning og den sidste havde på en eller anden mystisk måde ramt sig selv i hovedet med sin ski da han faldt og måtte syes *G*

• #16   17. okt 2008 haha ja de hunde er skøre det kunne mine også finde på *G* og især Freja kan finde på at bruge feje tricks som at stå på mit hår (jeg sværger hun gør det med vilje fordi så kan jeg jo ikke stikke af) mens hun sidder med røven på min brystkasse;)
    Men nu vil jeg finde sengen, kan være jeg kommer i tanke om andre skøre ting til imorgen som jeg skulle have glemt lige nu:)

sov godt

• #17   17. okt 2008 Åhhh Rie hvor er jeg glad for at læse dit indlæg.. ENDELIG har jeg fundet en med samme motorik som mig ;O)

• #19   17. okt 2008 Så fik jeg lige snakket med lægen, som ikke umiddelbart mente den var var brækket - men hold da k.. hvor gør den bare ondt - er vågnet flere gange i nat - men er mest af alt irriteret over at jeg nu ikke kan få lavet noget som helst - havde store planer om at grave have og få lavet de sidste højbede i dag...

Tror i stedet jeg vil gå op og vække kæresten og forsøge at lokke ham med i Ålborg zoo:-)

Kommentér på:
brækket finger?

Annonce