Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket finger
  • #1   7. feb 2012 brækket finger av av, den kunne min søn ikke bevæge-

• #2   7. feb 2012 Jeps - har prøvet det flere gange.... Der kan være meget lidt bevægelse i fingeren selv om den er brækket men det afhænger af hvor tæt på leddet det er. Den vil være hævet omkring bruddet - selvfølgelig afhængig af hvor alvorlig bruddet er. Min datter fik sin tommelfinger i klemme i en bildør sidste sommer med et åbnet brud som resultat. Hun havde lidt bevægelse i alle led i tommelfingeren men den var næsten dobbelt så tyk som den anden....

• #3   7. feb 2012 hvis du prøver at skubbe ind på spidsen af fingeren.... altså strækker hånden og så trykker på spidsen af den strakte finger, så vil en brækket finger oftest gøre rigtig nuller naller.

• #4   7. feb 2012 Har prøvet at brække et flig i min tommelfinger, den hævede og mener den var lidt blå lilla agtig ( mange år siden )
    Har været til håndbold kamp i dag og slået ring og lange finger ( værst for langefinger.
    Den er lidt hævet, gør meget ondt, når jeg prøver at bøje, og så er den lidt blålig indvendig i leddet, og når jeg trykker, føles det som om at blive stukket af en nål.

• #5   7. feb 2012 Platugler: Det gør ondt, men jeg skriger ikke smiley

• #6   7. feb 2012 Mikael: Ha Ha, ej altså. Men jo det bliver et problem, for jeg er venstre håndet HMMMMMMM

• #7   7. feb 2012 Takker alle indtil videre, for råd og jeres erfaringer.

Kommentér på:
Brækket finger

Annonce