at stemme en ny hund ind {{forumTopicSubject}}
lige før var der en fransk bulldog der ikke blev stemt ind.
jeg blev ærlig talt lidt vissen.
der var ingen af de gennerelle betingelser der ikke blev overholdt.
ingen skrev hvorfor, men det var tydeligvis fordi brugeren ikke havde mere en 1 billede og havde skrevet meget lidt om hunden.
jeg syntes det er sært at vi skal sidde som "smags" dommere, da vi inge ting har at skulle sige når profilerne oprettes.
enten skal de afskaffe systemet om at vi skal stemme brugeren ind eller ud, ellers skal de der vælger at stemme, læse betingelserne før de stemmer, for hverken manglende billeder eller tekst er grundlag for ikke at stemme hunden ind
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.194
netop det med billederne kan jo være et problem, da man skal have 5 billeder.
jeg synes slet ikke det burde være os der stemmer brugere ind. så jeg stemmer altid for eller undlader at stemme. der er ingen der får en ud stemme fra mig.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 298
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 298
der er ikke krav om at der skal være 5 billeder.
5.4 Oprettelse af hunde
HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.
Du skal have tilknytning til hunden.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.
Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelser
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Dem med få billeder el lidt tekst, der skriver jeg bare at det ville være ønskeligt med flere billeder/mere tekst...
Så vidt jeg husker står der ik at man ska have 5 billeder, men at de anbefaler det...
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
dec 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 376
problemet er det samme på mange af de andre gallerier også! Jeg ventede optagelse i 5 timer på Boliggalleriet, og endte med at komme ind med 4 udstemmer også.. havde 17 billeder og ikke lige skrevet en HEL roman, men der manglede bestemt ikke tekst!
Mener også at alle skal have lov at komme ind..
at stemme en ny hund ind