{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Når livet ender.. {{forumTopicSubject}}


Min mor ringede så lige med beskeden om min veninde og min mors bedste venindes datter døde i går aftes i en bilulkykke.. 28 år gammel og alt for tideligt..

Jeg er i chok og dyb sorg.. På mine egne vegne, men mest på hendes nærmeste famile.. Jeg ved, de er sønderknuste.. Hun var virkelig et livsværk uden sammenligning.. Rigtig tæt på hendes mor, bror og moster..Hendes mor synes ofte, de to børn var/er det eneste lyspunkt i hendes liv og nu har hun fået frataget dén ene og det gør så ondt jeg ikke kan sætte ord på det..

Kender I den følelse af afmagt, man kan føle.. Jeg føler mig hjælpeløs og selvfølgelig i dyb sorg..

Hvorfor er det altid de bedste??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når livet ender..
  • #1   22. okt 2008 Ingen anelse smiley
    Min største medfølelse.


  • #2   22. okt 2008 kender kun alt for godt...fi afvide for 3 dage siden at min Mormor, Sulle dø indnfor 14 dage...

    Kræft i hele kroppen... Mavesækken, kirtlerne,lungerne,bugspytkrtlen... alle steder... hun er gullerodsfarvet, ka iktale, ka ik gå ka ik drike eller spise.. og alt det her skete på maximum 1 måned...
    Indtil for 5 dage siden var hun frisk og havde det fint...

    man er magtesløs overfor verdens onde skæbner....

    Er selv helt i kuldkælderen...

    så jeg er helt med


  • #3   22. okt 2008 Undskyld stvefejlene, min bærbare er lidt dum til at reagere på når jeg trykker på tasterne

  • #4   22. okt 2008 Bella..

    Mange tak

    Laika

    Det gør mig ondt at høre. Det er en hård besked at få.. Har selv mistet begge mine forældre til mavekræft. Det er såforfærdeligt hårdt at se dem i sådan en tilstand..

    Man sidder bare altid tilbage med det store spørgsmål: Hvorfor altid de bedste..?? Svaret får vi nok aldrig...


  • #5   22. okt 2008 Ja kender det alt for godt.. Da jeg blev ringet op en nat min bedstefar var død.. så ham ikk så vildt meget, men heldiogvis var jeg deropppe ved ham aftenen, hvor han døde om natten.. smiley men ja, man føler sig hjælpelæs, og det hele er så uvirkeligt. at en person bare pludselig ikk er der mere..

    de varmeste tanker til dig og de andre "indplicerede"..

    R.I.P


  • #6   22. okt 2008 Jeg føler med dig. Indenfor de sidste år synes jeg det er eksploderet- hos mig og folk jeg kender- mht uretfærdige dødsfald... Alle sket pga kræft eller ulykker!

    Puha- får en kæmpe klump i maven!

    Det gør mig ondt at høre og jeg kondulerer hermed!

    Det er altid de forkerte der blir taget først...


  • #7   22. okt 2008 Karina....puha hvor tragisk :o(
    Føler med alle jer efterladte


  • #8   22. okt 2008 jeg ved ikke hvorfor de bedste bliver taget
    jeg har gudskelov ikke mistet nogen tæt på endnu 7-9-13
    men min kæreste har mistet mange venner ofte er det selvvalgt men derfor slår det hårdt ved min kæreste


  • #9   22. okt 2008 Ja, jeg mistede en nær kollega i november sidste år. 41 år gammel efterlod mand og to børn. Puha.. Hun var også et livsstykke uden lige.

  • #10   22. okt 2008 Tak allesammen for medfølelse... Og min kondelance til Jer som også har mistet...

    Havde lige skrevet med hende for tre dage siden, hvor hun skriver, hvor lykkelig hun er. Var startet på udannelsen som sygeplejerske, fundet manden i hendes liv og nød at være med i hjemmeværnet..

    Hun havde lige været hjemme ved hendes mor, hvor de havde haft en rigtig hyggelig dag og aften. Hun bor en time eller to kørsel væk, så de ser ikke hinanden så ofte, som de gerne ville. Men i går havde hun fri og tilbragte hele dagen og aftenen sammen med hendes mor. Det trøster lidt, at hendes mor fik en sidste dejlig sammen med hende. Selvom det er en ringe trøst...


  • #11   22. okt 2008 Jeg mistede min farmor til lungekræften. Og mistede min eks kærestes datter i en bilulykke, 4 år gammel blev hun, det var en hård tid. 2 mdr efter hun døde, mistede jeg 2 kammerater i en bilulykke, de kørte galt sammen, 17 år og 25 år. Mistede så også en bekendt, min venindes stedmor 14 dage efter at de 2 drenge kørte galr. Så indenfor 3 mdr var jeg til 4 begravelser. Så jeg føler med dig og hendes familie.

  • #12   22. okt 2008 Jeg sagde "vi ses i morgen" til min kollega.. det gjorde vi så ikke:-(

  • #13   22. okt 2008 Hej Karina J.
    Hvorfor de bedste bliver taget, ved jeg ikke rigtig. Men jeg spørger mig også tit selv om det.
    Jeg mistede min bror 22 år i ringkøbing da han trainsurfede og hans hovede ramte en viadukt. Det gør ondt og ligegyldigt hvad andre siger, så kommer man ikke over det.

    Bare støt din veninde rigtig godt i denne tid og samtidig respekter hvis hun vil være alene. Det har man jo også brug for.
    Man kan nemt miste sin tro i den her tid og for mit vedkommende har jeg aldrig fået den tilbage.
    Gud tager folk for at gøre noget godt...
    Som om (0;

    Kondolerer mange gange.
    Pas godt på hinanden

    Mange hilsner herfra


Kommentér på:
Når livet ender..

Annonce