{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "farserede porre"
farserede porre
hvordan laver i det? og hvad spiser i til?
Skrevet af: patricia medkællinge jyde . - 19. nov 2009
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farserede porre...
  • #2   22. okt 2008 Nicolai - ja det smager nemlig rigtig godt.. dog har jeg ikke bestemt mig for tilbehøret endnu... tror dog det bliver ris og tomat sovs i stedet... jeg tror vi spiser ved 19 tiden medmindre jeg får veer og kæresten får æren af at lave mad i stedet.. så kan det godt tage lidt længere tid... han går i panik når han har mere end en gryde at holde styr på... smiley

Daisie - årh det var smart med porrene nedenunder... men jeg tænkte lidt på om porrene skal forkoges? og hvornår ved man om de er færdige?

• #4   22. okt 2008 okay.. jeg må prøve mig frem.. smiley bare det kommer til at smage godt så må det se ud som det vil.. smiley

• #6   22. okt 2008 Smager vildt godt med karrysovs til.....

• #10   22. okt 2008 Jeg bruger også frikadellefars, men jeg lægger så et lag fars nederst, porrer dernæst og fars øverst igen:-)

• #11   23. okt 2008 nu har jeg så det problem at jeg ikke kan koge kartofler.. jeg har ingen anelse om hvornår de er færdige... smiley og så er jeg ikke vild med karfofler... jeg er så heller ikke vild med ris... men nu har vi 3kg ris som jeg tænkte skulle bruges... jeg går nemlig ikke udfra at chika bliver så syg foreløbigt at hun kan spise så meget ris i skånekost...

men ellers kan det være jeg laver hvidløgsflutes og nogle blandende grøntsager i stedet for ris og tomat sovs... det synes jeg i hvert fald lyder mere interessant.. smiley

• #13   23. okt 2008 Daisie - det kan man også... men jeg er bare generelt ikke så vild med kartofler.. hvilket nok også er en af grundene til at jeg ikke kan finde ud af at koge dem.. og min kæreste er heller ikke så vild med kartofler... men vi må se hvad vi finder på... vi skal jo nok helst være enige om tilbehøret.. smiley

• #15   23. okt 2008 daisie - salat... ja det havde jeg jo slet ikke tænkt på... det er nu også godt... vi har nogle gulerødder kunne være man skulle lave gulerodssalat.. nam.. smiley

• #17   23. okt 2008 nemlig... det tror jeg det bliver.. smiley hvis altså kæresten siger god for det... men det tror jeg nu han gør.. han ved jo nok godt at gulerrødder kan holde sig i kortere tid end ris... smiley

Kommentér på:
farserede porre...

Annonce