{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

lever kræft {{forumTopicSubject}}

min far fik i onsdags konstateret lever kræft... jeg er de eneste af os børn der har kontakt med ham.. da de andre ikke har kunne tilgive ham for hans alkohold misbrug de snakker derfor kun med ham et par gange om året.. han bor alene har dog en del venner men ikke et super tæt forhold til de søskende han har... torsdag morgen ringede de så fra dyrehospitalet at hans lille hvalp var død af lungebetændelse.. har bare været så ked af det siden og brugte hele torsdag sammen med ham.. han prøver at holde hoved højt for ikke at bekymre mig men han ringede fredag aften efter at han havde fået noget at drikke og ku høre at han var ked af det og bange.. da han ringede lørdag hade han glemt at han allerede havde ringet...er så ked af det men ingen at dele det med mine søstre prøver men ved at de ikke har det på samme måde.. henrik er total ligeglad og har kun set ham et par timer i weekenden hvor hans kammerater også har været her da han synes hans venner har været vigtigere.. er så skuffet og ked af det.. har lige læst at kun er på 13% stadig lever et år efter det er konstateret og kun 3% efter fem.. havde lige brug for at komme af med det har bare været alene med mine tanker hele weekenden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lever kræft
  • #1   2. nov 2008 Puha, ja det lyder ikke rart, men så må du bare hjælpe og støtte, det bedste du kan. Knuz og varme tanker fra Bosse og Kate

• #2   2. nov 2008 tak.. det er bare svært atstå alene med det hele... men må jp bare holdefast i håbet om at han ligger mellem de få procent der overlever... men føj havde ikke troet jeg skulle blive så ked af det... og havde bare sådan brug for ikke at være alene i weekenden..

• #3   2. nov 2008 Ja, har du ikke en god veninde du kan læsse alle dine tanker og følelser over på, for ligesom din far, har du også brug for en skulder.

• #4   3. nov 2008 mona R: det var da forfærdentlig kort tid... tror heldigvis min fars eropdaget i noget bedere tid.!! jeg skal selvfølgelig være der og regner med at tage med på sygehuset i næste uge når han skal have kemo...men kan desværre ikke tage med hver gang da det er rigtig langt derop og jeg skal jo stadig passe mit arbejde... tror jeg vil ringe til kræft linien i dag så jeg ved hvordan jeg skal gribe det hele an...

• #5   3. nov 2008 Hejsa...
    Jeg passede begge mine forældre da de fik kræft , og en ting vil jeg sige ... Find nogle at tale med /græde med ... le med , ja dele det med for det ER SUPER svært osse at være pårørende til kræft syge.

Kommentér på:
lever kræft

Annonce