lever kræft {{forumTopicSubject}}
min far fik i onsdags konstateret lever kræft... jeg er de eneste af os børn der har kontakt med ham.. da de andre ikke har kunne tilgive ham for hans alkohold misbrug de snakker derfor kun med ham et par gange om året.. han bor alene har dog en del venner men ikke et super tæt forhold til de søskende han har... torsdag morgen ringede de så fra dyrehospitalet at hans lille hvalp var død af lungebetændelse.. har bare været så ked af det siden og brugte hele torsdag sammen med ham.. han prøver at holde hoved højt for ikke at bekymre mig men han ringede fredag aften efter at han havde fået noget at drikke og ku høre at han var ked af det og bange.. da han ringede lørdag hade han glemt at han allerede havde ringet...er så ked af det men ingen at dele det med mine søstre prøver men ved at de ikke har det på samme måde.. henrik er total ligeglad og har kun set ham et par timer i weekenden hvor hans kammerater også har været her da han synes hans venner har været vigtigere.. er så skuffet og ked af det.. har lige læst at kun er på 13% stadig lever et år efter det er konstateret og kun 3% efter fem.. havde lige brug for at komme af med det har bare været alene med mine tanker hele weekenden..
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 104
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 104
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
Jeg passede begge mine forældre da de fik kræft , og en ting vil jeg sige ... Find nogle at tale med /græde med ... le med , ja dele det med for det ER SUPER svært osse at være pårørende til kræft syge.
lever kræft