1.592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Orange hår? Passer det mig :D? Orange hår? Passer det mig :D?

Jeg er meget nysgerig om andre folk mening og mit nye hår.. Da veninder bare altid siger : Nej.. hvor er det flot.. uden af mene det smiley
Så ville gerne høre folks ÆRLIGE mening smiley
Det er de sidste billeder ...
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=102444

Hvad synets i xD? Ærlige mening..
Og JA.. det er mine egne krøller ;D!

OFF TOPIC

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orange hår? Passer det mig :D?
  • #1   8. nov 2008 Jeg syntes det passer rigtig godt til dit ansigt....og det er min ærlige mening *G*
    Og hvor har du dog et skønt hår :o)

• #2   8. nov 2008 Jeg syntes faktisk også at det klær dig :o)

• #3   8. nov 2008 Tak :i smiley

• #5   8. nov 2008 Jeg synes det giver dig mere kulør i ansigtet, istedet for denne lidt vinterblege hud smiley
    Jeg synes så - og det kan skyldes billedkvalitet eller lign. - at der mangler lidt spil i farven... smiley (eller osse skal jeg bare til øjenlægen *gg*)

• #6   8. nov 2008 hvad har du farvet det med? (henna)

umiddelbart så synes jeg farven klær dig....men der ku saktens komme mere spræl i:o)))
    ...lidt highlights i enten lysere orange eller måske mørkere røde striber.......det er lige som om det fader ud der hvor der ik er krøl...hvis du forstår:o)

• #7   8. nov 2008 Skal jeg være 100% ærlig.. så det en af de der spray dåser fra Matas xD hehe... Ville se og det klædede mig før jeg udgiver mig på noget som måske allgevel ikek passer.,.!

• #8   8. nov 2008 jeg il faktisk give de andre ret i at det ville være super flot hvis du fik nogle striber i som var endnu mere orange :o) Altså så det blev lidt mere vildt.

• #9   8. nov 2008 doberdamen: synes sagtens du kan kaste dig ud i orange eller rødt, og så kaste lidt striber i:D

• #11   8. nov 2008 Jeg synes du er en køn pige med flot hår. Men jeg synes det var pænere før, hvis du vil have min ærlige mening. Men nu læser jeg så lige, at det er en spraydåse fra Matas, så forstår jeg bedre, det så nemlig lidt underligt ud, især i toppen. smiley Men jeg tror det ville klæde dig, hvis det blev gjort rigtigt.

• #14   8. nov 2008 Jeg synes det er rigtig flot til dig især med din øjenfarve... synes dog du ser en del ældre ud med det orange end dit alm..*s*

• #15   8. nov 2008 Jeg syndes du ser sød ud med både det orange og mørke hår, du kunne jo evt vælge at få orange i det mørke hår, enten som striber eller som yderst eller inderst altså halvdelen af håret, men vil give dig det råd at få det orange hos en frisør da det gir den flotteste farve, dem man selv kbøer er ikk så gode, slet ik når man har mørkt hår i forvejen:(

ellers så orange med lyse eller rødlige sriber i..
    det kan godt virke lidt kedeligt uden striber eller andet effect i håret:)

da jeg var i din alder havde matas sådan små hårfarver i gennemsigtige bøtter i grøn, blå, gul, pink, lilla og jeg og veninderne havde meget sjov med dem, de kostede kun 50kr og holdt længe, så jeg har haft helt pink og lilal hår og haft grønne og blå striber.. det sådan noget man skal nyde man kan mens man er barn, for når man er voksen så får man ofte job hvor man ikk må se sådan ud, jeg havde pink hår da jeg søgte mit f'ørste opvasker job og fik afvide jeg ku starte så snart mit hår var farvet mørkt eller lyst!

• #16   8. nov 2008 jeg kan ikke lide det smiley

Kommentér på:
Orange hår? Passer det mig :D?

Annonce