{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Jeg hader naboer {{forumTopicSubject}}

Tror jeg ville passe bedst i et hus på lars tyndskids mark.. I morges kl. halv 5 kommer vores pisse fulde overbo hjem og begynder at stå og snakke højt og det får self hundene til at gø. Jeg ville ikke gå ud og lukke op da han godt kan være en lidt lumsk en og jeg vidste jo ikke hvor mange der var!! Så 1time senere hamre han på døren og råber og skriger at vi fandme skal komme og hjælpe ham... efter 15min råberi tager jeg tøj på og går derud for at se hvad han vil.. Jamen han kan self ikke finde hans nøgle, og vi har en xtra fordi vores sikringsskab sidder der, fint nok får ham låst en og går ind for at prøve at sove igen men det kan jeg self ikke... ser så her lidt senere at hans nøgler ligger i vores fælles gang som er max 4kvm... argghh..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg hader naboer
  • #1   23. nov 2008 Jeg har fået opdraget mine naboer, så jeg klager ikke ;o)

• #2   23. nov 2008 Haha vil du ikke opdrage vores os?? han er den type der fester og spiller højt musik på hverdage.. han gjorde det en torsdag aften hvor vi først kunne sove kl.4 for hans larm og det var så højt at selvom vi bankede på optil ham kunne han ikke høre os.. Men det værste er næsten at hvis han holder fest er hans gæster begyndt at provokere vores hunde til at gø:-(

• #3   23. nov 2008 hende med puttetroldende: dem må man melde til politiet,..

jeg har jo købt hus på landet:D har kun 3 huse i nærheden af mig... jubii:D

• #4   23. nov 2008 Fortæl ham du kræver lidt respekt og får du ikke det ja så må politiet komme og stoppe balladen :o)

• #5   23. nov 2008 De nøglehuller og nøgler er sgu også skide små når man har fået noget at drikke smiley

• #6   23. nov 2008 jeg kan godt sige jer at jeg er træt af ham.... Har sendt et brev engang hvor jeg skrev det var uacceptabelt at han skulle spille så højt på hverdage..

• #7   23. nov 2008 Vores underboer kom også i fredags og hamrede og bankede og trykkede på ringeklokken kl., 3 om natten, bare lige for at fortælle de var kommet hjem fra byen.

• #8   23. nov 2008 hende med puttetroldende..: virker det ikk.. så må du tage de hårde metoder i brug..

• #9   23. nov 2008 Jeg havde præcis sådan en nabp, som jeg kæmpede i næsten tre år med, det var både trusler om vold fra ham og hans venner(fucking tabere) højt musik, fester og gitar spil.... Jeg har så givet op og flyttede i en ny lejlighed med kæresten og hunden. Det bedste jeg længe hat gjort, kan sove hele natten nu uden larm, det er nok den eneste udvej du har..

Held og lykke

• #11   23. nov 2008 du går bare ud i sikrings skabet og slukker hans strøm, og snupper en eller to sikringer, og skynder dig ind igen.

det virker især godt hvis han ikke kan nå at se hvem der piller, bare spørg min nabo hvor irriterende det er at skulle på tanken kl 5 om morgenen efter sikringer så køleskabet kan køre igen hehe

så kan de lære ikke at spille på forkerte tider.

her er han så meldt til udlejer pga det er sket ret ofte, og nu bliver han smidt ud (juhuu)

• #12   23. nov 2008 hehe det skal jeg huske

• #13   23. nov 2008 ellers må du gå ind og tage det første slag/skub og så melder du svinet for vold

så ser du ikke ham i 3 mdr

bare HUSK at det er HAM som skal slå først, og hav gerne 2 vidner på det smiley

• #14   23. nov 2008 Hende med puttetroldene P

Skrevet: 23-11-2008 10:52:50

Haha vil du ikke opdrage vores os?? han er den type der fester og spiller højt musik på hverdage.. han gjorde det en torsdag aften hvor vi først kunne sove kl.4 for hans larm og det var så højt at selvom vi bankede på optil ham kunne han ikke høre os.. Men det værste er næsten at hvis han holder fest er hans gæster begyndt at provokere vores hunde til at gø:-(

Sådan et kvajagtigt fjols af en underbo har jeg også haft..

Han festede 3 weekends i måneden + det løse !!
    Det var også med musik til kl 4 om morgenen, uanset om det var hverdage eller ej..
    Talte med ham, både i situationerne og ved lejlighed..
    Bad ham bla om at sige hvornår han og vennerne skulle brænde håret af, for så kunne jeg forføje mig og sove andet steds..
    Intet hjalp..
    Meen..... *LOL*
    Kl 6 om morgenen, en dag hvor han havde spillet og larmet hele natten -fik jeg min hævn ! Hæ hæ..
    Jeg holder jo forfærdelig meget af OPERA...
    Han lå med tømmermænd og var bagstiv, så jeg satte anlægget på "gentag"¨, lagde højtalerne på gulvet med udgang nedaf, knaldede helt op for lyden......... Og skred !!
    Jeg kom første tilbage sent om eftermiddagen...
    DET hjalp !! :-D)))
    Skulle dog gentage én gang til, men først efter 1/2 år...
    Så ovenstående fremgangsmåde kan klart anbefales om man vil have succes med nattero ! smiley

• #15   23. nov 2008 P.S..
    Jeg ER så flyttet på landet.. *s*

Kommentér på:
Jeg hader naboer

Annonce