Stakkels Freyja :b {{forumTopicSubject}}
Igår da vi sad og spiste aftensmad, modtog Freyja en ordentlig skidballe fra Luffe.
Luffe er 9 år, og derfor en ældre herre der ikke er heeeeelt vild med de der små hunde der hele tiden hopper op i hans ansigt. Og Freyja er bestemt ingen undtagelse. Hun springer op med poterne i øjnene på ham, slikker ham i mundvigerne og underkaster sig det bedste hun har lært - Hun har bare ikke helt fattet at Luffe ikke er helt vild med al den kontakt. Hele aftenen igår havde Luffe så forsøgt at flygte fra hende. Vi plejer altid enten at lukke ham ud, eller at jeg går med Freja men da det var så koldt nænnede vi ikke at lukke ham udenfor. De skal jo også vænne sig til hinanden på et eller andet tidspunkt.
Nå, men vi sad så og spiste og luffe havde lige sat sig henne ved skabene. Freyja kommer så straks hen og kaster sig over ham. Pludselig brøler Luffe af hende, og har muligvis lige nappet hende. Hun skriger som en stukken gris, så jeg straks løfter hende op og tjekker om hun er kommet til skade. Men hun reagere ikke på noget, og skriger bare videre i ca. 1½ minut. Hun falder så langsomt til ro og putter sig op under min hals.
Bette Freyja fik sig vidst en fæl forskrækkelse. Men det forhindrer hende ikke i at gøre præcis det samme dagen efter xD
Fjollede vovse.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Jeg håber Ubi en dag gør det samme, for hendes hale er da næsten ikke noget at prale af mere ;o)
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
Man ja, den lille skinke fatter bare ikke at hun skal lade være med at hoppe op i skalden på ham. Luffe bliver heller ikke skældt ud af at knurre af hende, da det jo er med ganske glimrende grund.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Stakkels Freyja :b