{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

hvordan har jeres aften været? {{forumTopicSubject}}

min harmer eller mindre været et rent helvete pga for lidt søv og så min hunde/katte/pollen/støv allergi. så pga det skal jeg ind på ullevål sygehus på tirsdag og ta en stor allergi test, så nu må jeg ikke ta mine medisiner i 5 dage

li en ting til..HVA FANDEN SKAL JEG GJØRE VIS DE SIER JEG SKAL SKILLE MEG AF MED DOFFEN!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan har jeres aften været?
  • #1   1. jan 2006 nåja så hjelper det heller ikke helt at katten forsynte seg afkalkunen da

• #2   1. jan 2006 det er okai..men jeg trdde det varmin skyd for jeg hadde glemt atlukke skyvedøren ind til køkkenet i nat. heldigvis vardet kun en lille del af låret og han hadde akkurat begyndt, jeg kom ud og overrasket dyret. vi hadde besøk af min mormor og bestefar så det varhvertfall stille og rolig..de bor 1 min fra os..

• #3   1. jan 2006 Jeg kan hverken tåle hund eller kat og jeg har 2 hunde og 4 katte... Jeg tager piller og spray hver dag men så går det også fint...

• #4   1. jan 2006 Vi har haft en rigtig hyggelig aften sammen med et vennepar. De er lige gået, så nu kalder mig seng meget snart. Nicki har som altid ikke haft de store problemer, dog var han lidt betutet lige omkring kl 24, men ikke bange. Han var kort med nede i vores gård ( en lukket gård ) for han ville så gerne med da vi gik derned, men efter han havde hils på mine forældre og de andre beboer, gik jeg op med ham. Han fik et grisseøre, og jeg gik så i gården igen. han har klaret nytåret til et UG med pil opad :o)

Godt nytår

• #5   1. jan 2006 Nadja L.. det går også helt fint når jeg tar mine medisiner men min lege harsagt flere gange at jeg må *kvitte* meg med dem for atbli fri fra plagerne, men det hjelper jo ikke når min mormor har lukas og på skolen bor der en hund i samme gang som mig.

• #6   1. jan 2006 Jeg har hygget mig stille og roligt, lige indtil for en ½ time siden hvor min nabo i panik bankede på døren for hendes altan stod i brand smiley

Og ganske rigtigt - store flammer og ruder der sprang, brandvæsnet er nu i gang med at sætte noget for hendes vinduer og hendes forælder er her og henter min nabo og hendes hund..

Men bortset fra det, så har aftnen været sådan okay i forhold til min hunds angst for fyrværkeri ;o)

God nytår herfra også :o)

• #7   1. jan 2006 oi..brand faktisk det er da ikke så godt:/ huff simba var oss bange for fyrværkeri. godt nytår til deg også karina

• #10   1. jan 2006 håper virkelig din svigerinde får det bedre.

• #11   1. jan 2006 Hej,

Vi havde en rigtig dejlig aften -men god mad og drikke! Dog skulle min kæreste møde på arbejde kl. 0700... Hehe... Godt det ikke var mig... Tabasco var også ganske rolig.

Så alt i alt en vellykket aften :o)

Kommentér på:
hvordan har jeres aften været?

Annonce