ældre hund - nye "trick" ældre hund - nye "trick"
ja jeg viste ikke helt hvordan overskriften skulle være.. Jeg har to tæver som er 5 1/2 år, de er begge to steriliseret, den ene dog for nyligt. Nu er der en af dem som er begyndt at tyv stjæle ALT mad slik osv fra vores borde når vi ikke er hjemme, de har spist en dåse bolcher, oste haps med plastik, chips hvor posen ikke har været åben osv.. I dag var toppen der har en af dem været ude i vores køkken hvor der stod en liter kakao i en plastik pose, kakaoen var ikke åbnet men hunden har taget den ud af posen og ind i kurven og så bidt hul i den så hele gulvet var smurt ind i kakao.. Jeg forstår ikke hvorfor de nu pludselig er begyndt på sådan noget.. De for det samme mad som altid, der er faktisk ikke sket nogen ændringer i vores eller deres hverdag som gør jeg forstår den pludselige ændring.. Det er selv tomme plastik bøtter som vi bruger til mad kasser de bider i stykker.. Jeg tror lidt det er hende som næsten lige er blevet steriliseret som gør det, for inden hun blev det, var der ingen problemer.. Er der nogen som har prøvet noget magen til, eller som måske kan komme med en logisk forklaring på hvad der er gået galt?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
ældre hund - nye "trick"