{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Søger stadig en bolig.....! {{forumTopicSubject}}

Vi er en familie på 6... 4 to benede, og 2 firbenede, der desperat søger efter en bolig, vi har ikke råd til at bo i den leje lejlighed vi bor i nu, hvor huslejen snart runder de 10.000 kr/md... Nogen der kan hjælpe. Er lige glad med om det er en 2 værelses!!!!
Vil bare ha et sted der er til at betale så vi kan forsørge vores børn på en ordentlig måde... Hjæææææælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger stadig en bolig.....!
  • #1   2. jan 2006 Måske kan du bruge nogle af de her links?

(link fjernet)

• #2   2. jan 2006 Jeg mener at ham hér havde en til leje i
    Hvidovre

(link fjernet)

• #3   2. jan 2006 Tak for det, det vil jeg da lige kigge på.... .:)

Seiko: ja mon ikke, er ved at rive hovedet af mig selv hver måned.... det er ik spor sjovt! Det er så galt at jeg måtte spare op til at købe vinter støvler til ungerne... helt ærlig, det da ik noget man sparer op til smiley Hader det her

• #4   2. jan 2006 www.boligportalen.dk

• #5   2. jan 2006 Vi fik Gucci, vi købte hende ikke.... når det er sagt, har du ret i det måske ikk lige var det aller fedeste tidspunkt at få en lille vaps... MEN vi havde faktisk en aftale med bolig selskabet (vi bor i nu) om at vi skulle rykke ned i en 2 værelses, men den er de pludselig hoppet fra... desværre! Nu skal de 2 værelses sælges istedet. Meget trist nyhed.... og det er grunden til dette indlæg! Men kan godt forstå du lige undrede dig der seiko smiley Nu er det jo også sådan at nogen måneder er jo slemmere end andre, og ungernes vinter støvler faldt lige der.... så det ikk fordi unger og hund, lever af havregrød... sådan skulle det heller ik forstås smiley

• #6   2. jan 2006 Det kan jeg godt forstå - Tillykke med den nye bolig Seiko smiley

Og som sagt, forstod godt du undrede dig, det virkede også lidt hul i hovedet når man ikke lige ved hvordan historien hænger sammen smiley

Uhhhh, er squ så irriteret på det skide ejendoms selskab.... syns squ ik de kan tillade sig at lave en aftale, og så springe fra i sidste øjeblik! Det er da at skide på andre folk....ØV!

• #7   2. jan 2006 Ja jeg ville ønske jeg var så "modig".... Jeg er en af de der helst vil blive hvor jeg altid har boet ( også pga. familie og venner selvf).... men bare jeg dog turde at ta springet.... smiley

• #8   2. jan 2006 Hej rosa...

Tak for ideen, var inde på deres hjemmeside, men der var desværre ikk rigtig noget.... Men det er da sødt af dig at prøve smiley

• #9   2. jan 2006 Vi har flyttet flere gange med vores bulldog plus 3 katte. Været boligløs 6 mdr. Hvis man planlægger flytning godt tager hunden ikke skade. det var værrer med kattene for de flytter bare hvis de er utilfredse!!!
    Abby og andre hunde skulle være tilfredse med at bare være der hvor deres leder er!!! ;o))

• #10   2. jan 2006 Åhhhh så læs dog tråden igennem, for det første havde vi en aftale med ejendoms selskabet, om at vi skulle flytte i en 2 værelses, den blev brudt... ærgeligt! For det andet har vi en kolonihave, med MASSERE af plads, vi bor i 7-9 mdr om året.... så du tror ikke at Gucci og Futte ville trives i en 2 værelses lejlighed???? For mig at se, er det vist ligegyldigt da de alligevel helst vil være i det rum vi er i...

Og så lad da venligst vær med angribe mig, du ved overhovedet ik hvad det her handler om, og du skal ikk sidde der bag computer skærmen og dømme folk du ikk aner en skid om.... hvad fanden er det for noget???

Spørg dog pænt, hvis der er noget du undrer dig over...

Og noget helt andet er, at du kan fandme ikke bilde dig ind at sidde der og sige at jeg garanteret skiller mig af med hende, fordi jeg ikk har plads til hende, hvad er du dog for et mærkeligt mennesker der tror sådan om andre folk. FØJ!!!!!

Havde squ da aldrig anskaffet mig en hund hvis det ikk var for at beholde dem...

Gider du da lige lade

• #11   2. jan 2006 Altså ''åbnet til mølle'' vil jeg meget gerne give dig ret i, Jeg synes det var en underlig måde at give sin hund bort på...
    Men nu er den der!!! Og jeg tror/håber da på den får et godt liv der uanset om de flytter 1 gang eller 20 gange ;o)))

• #12   2. jan 2006 Men Christine, jeg synes stadigvæk at i skulle flytte til fyn. Billigere, bedre for børnene, 1 time til KBH. osv
    *griner*

• #13   2. jan 2006 Fat dog at det ik var med min "skyld" at vi nu pludselig har et problem....

• #14   2. jan 2006 Dorthe >>>
    Jeg holder med din mening
    Er bare på job og har desværre ikke tid
    til at deltage særligt aktivt i denne debat,
    men jeg undrer mig i den grad også......
    - Det er sgu da dyrt nok med 2 hunde

• #15   2. jan 2006 Nej men nu har vi da en kolonihave... hvorfor så ikk bo der 7-9 mdr om året hvis man kan.... vi er jo ikke alle så heldige at ku bo i rækkehus året rundt vel....

Ja og gu rammer du da et ømt punkt, når du sidder der og nærmest allerede på forhånd, har dømt mig til at sælge Gucci.... lige om lidt sælger jeg vel også Futte, ham er der vel heller ik plads til i en 2 værelses.... eller hvad????

Og "hvad så" hvis jeg har bolig problemer, tror du selv på jeg er den eneste i hele kbh, der har det.... og hvor er det dog fedt i sidder der og mailer om folk i ikk ved en skid om.... godt gået!

Som jeg skrev tidligere i tråden, kan jeg godt forstå folk lige undrede sig lidt... men nu har jeg forklaret hvordan tingene hænger sammen, men alligevel skal du lige komme med en eller anden spydig bemærkning, om at nu kommer Gucci sikkert snart til salg, fordi vi ikke har plads til hende... Mine hunde blir her, og blir squ røv forkælet uanset hvor vi bor... så kan du jo mene hvad du vil.

• #16   2. jan 2006 Så prøver jeg igen..... jeg havde en aftale med mit boligselskab om at rykke ned i en 2 værerlses, som er en del billigere.... og det ville ikk genere mig eller for den sags skyld hundene, at bo i en 2 værelses, når vi nu har en dejlig kolonihave, vi bor i så længe! Jeg ringede så idag, for at høre hvordan det så ud med den 2 værelses lejlighed, jeg var blevet lovet, og fik så det svar, at det var blevet besluttet at alle 2v skulle sælges, da de er noget nemmere at få solgt..... jeg har siddet og diskuteret frem og tilbage med dem. De er hverken til hugge eller stikke i. Jeg fik Gucci igår, og fik desværre først beskeden idag...

• #17   2. jan 2006 Og igen, der er ikk nogen af os der lider nogen nød. hundene får hvad de skal ha, ungerne får hvad de skal ha... er bare træt af de hårde måneder. og derfor vil vi gerne ha noget billigere at bo i, så vi også engang imellem kan lave nogen ekstra gode ting... Vi har tag over hovedet, og kan betale vores regninger, har mad på bordet hver dag, men vil gerne kunne gøre lidt ekstra for vores børn, såsom rejse en gang om året, og jeg ville gerne sende mine børn på privat skole istedet for kommune skole.... Der er jo ingen der siger vi er ved at flytte på gaden.

• #18   2. jan 2006 Ja det er rigtig, men jeg syns godt man kan spørge pænt hvis der er noget man undrer sig over, uden at angribe folk, og straks beskylde folk for at gøre dit og dat....!

• #19   2. jan 2006 Tak mia.... det er nemlig ikke en særlig fed situation vi kbh'ere sidder i mht. bolig. Vores er jo også ekstrem dyr, og det er såmænd også den eneste grund til vi søger noget andet...

Desuden kan man jo desværre ikk tillade sig at stille krav som feks... det skal mindst være en 3 vær. så det er jo derfor jeg har skrevet at det ikk gør noget det er en 2 vær.

• #20   2. jan 2006 Hej linda, ja den har jeg godt set.... men han svarer vist ikk rigtig tilbage på om den er væk eller ej, så vil da næsten gå ud fra den er væk... men det er da et forsøg værd smiley Tak skal du ha....

• #21   2. jan 2006 Nu må jeg også blande mig.. Jeg sidder også i en hammer dyr lejlighed som jeg faktisk ikke burde have råd til da jeg er alene.. og der er altså mange lejligheder i kbh der er til at betale det gælder bare om at være hurtig. prøv på dba.

Noget helt andet er at jeg mener heller ikke det er smart at bo 4 mennesker og 2 hunde i en 2 værelset.. Jeg har selv boet i en med 2 hunde og 4 katte og så mig selv og mine katte var så stressede over der var så lidt plads.
    Jeg synes ikke man kan byde dyr det og jeg mener ikke at man skal have 200m2 for at have dyr men når man nu er en familie på 4 og 2 ikke helt små hunde så kræver det altså lidt plads.

• #22   2. jan 2006 Christine G.. Hvis du er på så kontakt adm Rikke H hurtigt..

• #23   2. jan 2006 Altså fordi du blir idiot, er det jo ikk automatisk sådan at vi andre gør det.... og nej jeg vil da ej skille mig af med Gucci, hun skal nok få det rigtig godt her hos os, det er helt sikkert!!!!! Og så kan det godt være vi MÅSKE skal bo i en 2 værelses 3-4 mdr om året, men hun og vi skal nok få det rigtig godt sammen, uanset hvor vi bor.

Nu er det jo heller ikk sådan at vi SØGER en 2 værelses, men i kbh kan man bare ik tillade sig at være kræsen... et godt eks. min venindes sagsbehandler, syns det er helt fint at de bor 2 voksne, 2 børn og en hund i en 1 værelses, sådan er det bare i kbh, men det kan du jo heller ik vide noget om, eftersom du bor meget langt væk..

Noget andet er at mine børn deler værelse nu, og de er fuldt ud tilfredse med det.... de er nemlig ik så store endnu.... desuden er vi skrevet op i et boligselskab, hvor de har store og billige lejligheder, så vi skal ikke bo i en 2 værelses eller hvad det nu blir, i mange år, fik af vide der højst ville gå et par år...

Desuden er det ikke alle der er så heldige at ens børn kan vælge hver deres værelse.... det havde jeg feks ikke, men det blir man altså ikke en dårligere hunde ejer af...

og vil du så ik være sød og fortælle mig hvorfor mit kolonihavehus er dårligere end dit rækkehus???? til din orientering er der 4 værelser, det er et mindre end dit... hvorfor er det ikke "fint" nok til 2 børn, 2 hunde og 2 voksne... ????

• #24   2. jan 2006 Nej det er jeg udemærket godt klar over, ellers var vi jo flyttet derud, ville da hellere flytte derud, end at bo i en lejlighed.... men kan virkelig ikke se det store problem i det, når vi nu bor der stort set hele året....

Og nej jeg ryster ik på hovedet af det, og øhhh jeg er heller ik den eneste, der ikk kan se noget galt i det, men det kan vi jo diskuterer til en uendelighed, vi blir aldrig enige....

Men en anden gang vil jeg godt be dig om at lade vær med at beskylde mig eller andre folk for den sags skyld, for ting du overhoved ikk ved, vil ske.... Det er da mega ubehøvlet at beskylde mig for at "kan lige se, om 2 måneder sætter i den til salg fordi i ikk har plads til den".... Du skal ikke dømme andre bare fordi vi ikke er ligeså "heldige" som dig, at bo billigt og stort.
    Kanon opdragelse du har fået dig der.... tænk at se ned på folk fordi de ikke er ligeså heldige som en selv... at rende med næsen i sky, ja ja jeg kan kun grine af dig...

• #25   2. jan 2006 Christine.. Et sidespring hvordan går det med Gucci ?

• #26   2. jan 2006 Helt i orden Michelle....

Det går fint, hun har næsten normal afføring, og der har ikke været blod i afføringen, imens hun har været her hos os, hun er meget glad og fiser rundt med Futte.. det har hjulpet meget med ris og torskerogn... MEN vi tar hende til dyrlægen imorgen og får hende tjekket i hoved og rø.... vacc, og gir hende en ormekur, bare for en sikkerheds skyld...

• #27   2. jan 2006 Super det er jeg glad for at høre..
    Jeg krydser fingre for at alt er ok med hende smiley

• #28   2. jan 2006 Jeg syns nu ikke det kun er at undre sig.... Jeg synes faktisk du er skide ubehøvlet og sparker til folk der ligger ned i forvejen....

Du undrer dig jo ikke KUN, du vælger at tro ting om mig og slynger dem gladeligt rundt i en tråd jeg oprettede for at få lidt hjælp til noget, jeg ik selv lige har været herre over....

Nå men gider ik blive ved med at vade rundt i det.... du kan syns, undre og tro lige nøjagtig hvad du vil.

• #29   3. jan 2006 Ja ja Dorthe, du får ret og jeg får fred....

Kommentér på:
Søger stadig en bolig.....!

Annonce