{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Annoncehajer {{forumTopicSubject}}

Hej..
Sidste år var vi så dumme at lade os lokke af en annoncehaj... Teleoplysningen... Det kostede en del penge og anmelelse til forbrugerstyrelsen og politi at komme ud af det lort ( undskyld sproget)

Idag blev jeg så ringet op af en fra Fag Telefonbogen.. Han sagde at vi var registreret hos dem med navn og telefnnummer ( vi har en lille hundeudstyrs shop) og spurgte om vi var interesserede i at forlænge kontrakten og evt få vores mail og hjemmeside på også... ?????
Har aldrig hørt om dem før.. Jeg spurgte til prisen og han sagde at det koster 575 kr om året + moms for det vi har nu... Okay.... Jeg har aldrig betalt til dem og har ingen kontrakt på noget med dem..
Jeg sagde til sælgeren at han måtte ringe i morgen, så jeg havde tid til at kontrollere deres hjemmeside, og fortalte om vores meget dårlige oplevelse med Teleoplysningen.. Ja faktisk spurgte jeg om det var Teleoplysningen om igen, for de var nogle plattenslagere, og så blev der helt stille i den anden ende..

Jeg har nu været inde på deres hjemmeside, som er MEGET amatør agtig.. De har en umulig søge funktion og vores firma er IKKE registreret hos dem... Ikke engang da jeg skrev adressen og telefonnummeret kom vi frem... Ikke engang ved vores forretnings navn kom vi frem.... Og så må det nok siges at være temmelig værdiløst... Præcis som Teleoplysningen..

Nu er jeg spændt på om han ringer til mig i morgen, for han er nok klar over at jeg ikke hopper på sådan en gang fup igen.

det her var bare ment som en advarsel til dem der er nystartede selvstændige og ikke lige er opmærksom på hvilke svindlere der desværre er i den branche...
Se jer rigtig godt for... Deres sælgere er meget høflige og hurtigttalende og lynhurtigt skylder du 20.000 kr

PAS PÅ

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Annoncehajer
  • #1   4. dec 2008 Og jeg er ret sikker på at du har ret

• #2   4. dec 2008 De telesælgere har været i forbrugerprogrammer utallige gange. Drop dem.

• #3   4. dec 2008 Jeg har haft fornøjelsen af at svine én af dem til - Dejligt smiley

Vi havde nemlig også én som blev ved med at ringe, og sagde at vi havde en aftale hos dem.. De truede da også med bål og brand, men men vi bad gentagne gange om at få til sendt den kontrakt hvor vores underskrift var på - Den kom aldrig og efter noget tid og holdte de op med at ringe...

Altid bed om at se underskreven kontrakt hvis man er i tvivl ikke noget med at betale før end at man har den !!!

• #4   4. dec 2008 Ellers er der også det der hedder - Vi bruger ikke...

http://www.vibrugerikke.dk/

Det er skide skægt og folk sælgere kan blive temmelige stille ;-))

Har snakket med en del telefonsælgere, og det er sgu sjovt at tage pis på dem ;-))

• #5   4. dec 2008 Gjorde som Karina.. Min eks er selvstændig og de forstod ikke hans budskab..

Tilfældigt fik de mig i røret en dag.. Hvorefter eksen modtog en mail,hvorpå de meddelte,at de opsage kontraten grundet medejeren i firmaet.. GGG

Der var ingen kontrakt..

De er så flabet de sælgere de har og uheldigvis løb de ind i en,der kunne være mere flabet..

Så du gir dem bare grovfilen og kører den hele vejen.. Så slipper du af med dem smiley

• #6   4. dec 2008 Brug denne her næste gang de ringer til dig :

Erhvervsregistrering

Jeg vil gerne tale med den person i firmaet, der er ansvarlig for erhvervsregistrering.

Vi bruger ikke erhvervsregistrering.

Jamen, hvordan finder kunderne jer så?

De ved hvem vi er.

Jamen, hvad med nye kunder?

Der er ingen nye kunder. Kun de gamle. Og de kender os.

Nå, jamen så er der nok ikke så meget at sælge til jer. Farvel.
    Farvel.

• #7   4. dec 2008 Stine - Jeps - Kold og kynisk, sådan er det bare smiley

• #8   4. dec 2008 Det er et og samme firma ..

Ganske få dage efter de var i fjernsynet , oprettede de et nyt firma ..
    Vi har også ahft fornøjelsen af dem begge , men nævn bare at du gerne vil have en skreftelig kontrakt din advokat kan gå igennem ..så garenterer jeg du ALDRIG hører mere fra dem smiley ... .

Og gør lige jer selv den tjeneste at gøre det hver gang i får en sælger i telefonen smiley

• #9   5. dec 2008 http://www.annoncehajer.dk/

• #10   5. dec 2008 Vi bliver også ofte ringet op herhjemme af folk der vil sælge både det ene og det andet til os. Forleden var det en " revisor " der påstod at han havde talt med min mand om at skifte til ham i stedet for vores faste revisor og at min mand havde bedt ham om at ringe. Det vidste jeg så ikke ku være rigtigt, så jeg blev bare ved med at spørge ham om, om han nu også var hel sikker på at han havde talt med min mand. Det blev så ændret til at de haavde mailet sammen ( det vidste jeg også var løgn ) så jeg lod som om jeg sad foran computeren og sagde at jeg ikke kunne finde den konspodance ( staves ). Han endte så med stammende at sige, at han ikke ville tag mere af min tid.
    Der er mange rengøringsfirmaer der ringer hertil, men jeg siger bare at vi har ansat en lille pige til at gøre rent og når de prøver at sælge aviser, siger jeg at vi får dem gratis, så hvis de kan give mig samme tilbud, må de gerne sende deres aviser til mig.

Kommentér på:
Annoncehajer

Annonce