Annoncehajer {{forumTopicSubject}}
Hej..
Sidste år var vi så dumme at lade os lokke af en annoncehaj... Teleoplysningen... Det kostede en del penge og anmelelse til forbrugerstyrelsen og politi at komme ud af det lort ( undskyld sproget)
Idag blev jeg så ringet op af en fra Fag Telefonbogen.. Han sagde at vi var registreret hos dem med navn og telefnnummer ( vi har en lille hundeudstyrs shop) og spurgte om vi var interesserede i at forlænge kontrakten og evt få vores mail og hjemmeside på også... ?????
Har aldrig hørt om dem før.. Jeg spurgte til prisen og han sagde at det koster 575 kr om året + moms for det vi har nu... Okay.... Jeg har aldrig betalt til dem og har ingen kontrakt på noget med dem..
Jeg sagde til sælgeren at han måtte ringe i morgen, så jeg havde tid til at kontrollere deres hjemmeside, og fortalte om vores meget dårlige oplevelse med Teleoplysningen.. Ja faktisk spurgte jeg om det var Teleoplysningen om igen, for de var nogle plattenslagere, og så blev der helt stille i den anden ende..
Jeg har nu været inde på deres hjemmeside, som er MEGET amatør agtig.. De har en umulig søge funktion og vores firma er IKKE registreret hos dem... Ikke engang da jeg skrev adressen og telefonnummeret kom vi frem... Ikke engang ved vores forretnings navn kom vi frem.... Og så må det nok siges at være temmelig værdiløst... Præcis som Teleoplysningen..
Nu er jeg spændt på om han ringer til mig i morgen, for han er nok klar over at jeg ikke hopper på sådan en gang fup igen.
det her var bare ment som en advarsel til dem der er nystartede selvstændige og ikke lige er opmærksom på hvilke svindlere der desværre er i den branche...
Se jer rigtig godt for... Deres sælgere er meget høflige og hurtigttalende og lynhurtigt skylder du 20.000 kr
PAS PÅ
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Vi havde nemlig også én som blev ved med at ringe, og sagde at vi havde en aftale hos dem.. De truede da også med bål og brand, men men vi bad gentagne gange om at få til sendt den kontrakt hvor vores underskrift var på - Den kom aldrig og efter noget tid og holdte de op med at ringe...
Altid bed om at se underskreven kontrakt hvis man er i tvivl ikke noget med at betale før end at man har den !!!
aug 2007
http://www.vibrugerikke.dk/
Det er skide skægt og folk sælgere kan blive temmelige stille ;-))
Har snakket med en del telefonsælgere, og det er sgu sjovt at tage pis på dem ;-))
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
Tilfældigt fik de mig i røret en dag.. Hvorefter eksen modtog en mail,hvorpå de meddelte,at de opsage kontraten grundet medejeren i firmaet.. GGG
Der var ingen kontrakt..
De er så flabet de sælgere de har og uheldigvis løb de ind i en,der kunne være mere flabet..
Så du gir dem bare grovfilen og kører den hele vejen.. Så slipper du af med dem
aug 2007
Erhvervsregistrering
Jeg vil gerne tale med den person i firmaet, der er ansvarlig for erhvervsregistrering.
Vi bruger ikke erhvervsregistrering.
Jamen, hvordan finder kunderne jer så?
De ved hvem vi er.
Jamen, hvad med nye kunder?
Der er ingen nye kunder. Kun de gamle. Og de kender os.
Nå, jamen så er der nok ikke så meget at sælge til jer. Farvel.
Farvel.
aug 2007
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.370
Ganske få dage efter de var i fjernsynet , oprettede de et nyt firma ..
Vi har også ahft fornøjelsen af dem begge , men nævn bare at du gerne vil have en skreftelig kontrakt din advokat kan gå igennem ..så garenterer jeg du ALDRIG hører mere fra dem
Og gør lige jer selv den tjeneste at gøre det hver gang i får en sælger i telefonen
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Der er mange rengøringsfirmaer der ringer hertil, men jeg siger bare at vi har ansat en lille pige til at gøre rent og når de prøver at sælge aviser, siger jeg at vi får dem gratis, så hvis de kan give mig samme tilbud, må de gerne sende deres aviser til mig.
Annoncehajer