{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Annoncehajer {{forumTopicSubject}}

Lige en lille advarsel til de selvstændige erhvervsdrivende.. Især de små og nystartede..

Jeg er IGEN blevet ringet op af en super smart og hurtig talende sælger, der forsøger at sælge annonceplads på deres totalt værdiløse hjemmeside..
Efter mediestormen har lagt sig er de begyndt at dukke op igen og de er meget aggressive..

1. gang dumpede vi i med begge ben, og det endte med at koste os en del tusind kroner, trusler om sagsanlæg osv.. Det var så os der endte med at lægge sag an og melde til forbrugerstyrelsen.

Nu ringer de igen ( med nyt navn selvfølgelig)... Jeg beder om deres hjemmeside adresse og oplyser at han kan ringe igen i morgen når jeg har haft tid til at se det igennem.. Og samtidig oplyser jeg at hvis det er det samme humbug som Teleoplysningen, der var med i DR1 kontant, så kan de ryge og rejse og regne med en politianmeldelse hvis de ringer igen... Og det gør de ikke.. Ikke det første halve til hele år..

Hvis nogen ringer og I er i tvivl om det er reelt eller ej... Brug google.. Der popper som oftest en masse advarsler op som det første hvis de er uærlige

Denne gang var det Erhvervsoplysningen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Annoncehajer
  • #1   20. aug 2009 De får det ofte til at lyde som om de ringer fra kendte sider som feks KRAK eller TDC oplysningen...
    CVR registret eller lignende har de også på det nærmeste udgivet sig som uden egentlig at gøre det.. men de snakker så hurtigt at man ikke helt kan følge med og de presser for hurtig aftale og bekræftelse via mail

• #2   20. aug 2009 Ja de er skide strenge, de har også lige ringet IGEN til min kæreste, netop også med nyt navn. De får til til at lyde som om man allerede står i deres fagbøger, eller online opslag og at de bare lige skal tjekke om de har ens adresse, tlf osv registreret korrekt.... og så ruller lavinen. Og de kan bare snakke....

• #3   20. aug 2009 Lige præcis Pepsi..
    De er nogle røvhuller er de :-(((

Jeg syder af raseri når jeg bare hører om dem og det var tilbage i 2007 vi dumpede i..

• #4   20. aug 2009 jamen de kommer aldrig ned med nakken, det kan godt være folk siger man er dum hvis man hopper i, men FUCK de er nogle dygtige krejlere jo. De kan jo snakke mælken ud af en ko.....
    Det var i 2008 de ringede første gang til os og der havde der været fokus på dem, men alligevel går der lidt før man opdager hvem de er. Det lyder så lige til og simpelt og de skal jo bare lige og de bruger ens navn hele tiden.

• #5   20. aug 2009 Jeg fik et væld af suspekte opkald lige efter jeg havde fået CVR-nummer...

Jeg var god allerede dengang helt bekendt med at denne svinden foregik, så jeg tog ikke imod noget, jeg ikke selv havde bestilt..

Jeg får faktisk stadig breve ind imellem, men det værste hørte heldigvis hurtigt op.

• #6   20. aug 2009 Det væreste for min kæreste var også lige i starten, han startede tæt ved årsskiftet 2007/2008 og i år har der kun været et par stykker....

• #8   20. aug 2009 ARRRJ, det får mig til at tænke på en gang jeg var på kræmmermarkedet sammen med min supertynde mand og en supertynd mere... Så kom der en herbalife sælger hen og spurge os, om der ikke var nogen af os, der kunne tænke sig at tabe sig *GG*

SKAL DU KALDE MIG FED??????

Han fik et par mindre venlige ord med på vejen *GG*

Kommentér på:
Annoncehajer

Annonce