Annoncehajer {{forumTopicSubject}}
Lige en lille advarsel til de selvstændige erhvervsdrivende.. Især de små og nystartede..
Jeg er IGEN blevet ringet op af en super smart og hurtig talende sælger, der forsøger at sælge annonceplads på deres totalt værdiløse hjemmeside..
Efter mediestormen har lagt sig er de begyndt at dukke op igen og de er meget aggressive..
1. gang dumpede vi i med begge ben, og det endte med at koste os en del tusind kroner, trusler om sagsanlæg osv.. Det var så os der endte med at lægge sag an og melde til forbrugerstyrelsen.
Nu ringer de igen ( med nyt navn selvfølgelig)... Jeg beder om deres hjemmeside adresse og oplyser at han kan ringe igen i morgen når jeg har haft tid til at se det igennem.. Og samtidig oplyser jeg at hvis det er det samme humbug som Teleoplysningen, der var med i DR1 kontant, så kan de ryge og rejse og regne med en politianmeldelse hvis de ringer igen... Og det gør de ikke.. Ikke det første halve til hele år..
Hvis nogen ringer og I er i tvivl om det er reelt eller ej... Brug google.. Der popper som oftest en masse advarsler op som det første hvis de er uærlige
Denne gang var det Erhvervsoplysningen..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
CVR registret eller lignende har de også på det nærmeste udgivet sig som uden egentlig at gøre det.. men de snakker så hurtigt at man ikke helt kan følge med og de presser for hurtig aftale og bekræftelse via mail
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
De er nogle røvhuller er de :-(((
Jeg syder af raseri når jeg bare hører om dem og det var tilbage i 2007 vi dumpede i..
feb 2009
Det var i 2008 de ringede første gang til os og der havde der været fokus på dem, men alligevel går der lidt før man opdager hvem de er. Det lyder så lige til og simpelt og de skal jo bare lige og de bruger ens navn hele tiden.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Jeg var god allerede dengang helt bekendt med at denne svinden foregik, så jeg tog ikke imod noget, jeg ikke selv havde bestilt..
Jeg får faktisk stadig breve ind imellem, men det værste hørte heldigvis hurtigt op.
feb 2009
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
SKAL DU KALDE MIG FED??????
Han fik et par mindre venlige ord med på vejen *GG*
Annoncehajer