{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

At se sig for- julegave køb {{forumTopicSubject}}

Hej,

Normalt når jeg har fået folks ønskesedler, terper jeg tilbudsaviser igennem osv.....
For at få mest ud af pengene smiley Indtil nu i år, er det gået godt. Jeg manglede bare lige kærestens idag.

Så da jeg kommer hjem og vil lige "for sjov" se forretnings fælles hjemmeside, ser jeg varen er 284 kr billigere på deres webshop, men til samme afhentningpris i butikken.
Så tilbage til byen og få pengene retur - ingen problem.
Og videre ned og bruge de 300 kr der egentlig var sparet - på noget mere til ham smiley

Jeg elsker at få så meget ud af pengene som muligt, men dette er jo også en mulighed for andre at evt. spare

Så husk at se jer for inden i køber gaverne nu *s*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At se sig for- julegave køb
  • #1   9. dec 2008 go ide :o)

• #2   9. dec 2008 M&S Ja det har vi også benyttet os af da vi købte ny computer- skide dejligt smiley Samt da jeg købte nyt kamera.

Denne gave var dog købt i et byggemarked, så jeg var lidt skuffet da jeg kom hjem og opdagede det, men meget tilfreds da de sagde jeg bare skulle komme og få diff. retur *s* Hvert år tror kæresten at jeg har brugt altt for meget til ham, men ja, hvis man er lidt vågen kan man få mere for pengene (vi plejer at sætte et max. beløb vi skal give hinanden for til jul)

• #3   9. dec 2008 Grev Ingolf (din lækre steg *g*) - Nemlig, v plejer at tage ud og købe til familien i nov. (til hinanden for sig) - så kan dec. nydes smiley Specielt når man også selv er i butik. Så skal vi til Ålborg eller noget til deres sene åbningstider, skal det være for at hygge, spise frugt overtrukket med chokolade, varme vafler osv...Hyg'somt smiley

• #5   9. dec 2008 åhh jeg os i Tivoli *s* der er bare lidt langt hæhæ......

Nej dit gebis har jeg ikke set, er det guldbelagt? *g*

• #6   9. dec 2008 Rotterne - Mon ikke det nok skal gå *s*

• #7   9. dec 2008 øv! Ja det er surt.... Håber det går *s* Elers må banken være lidt fleksibel i denne juletid.

Har i budget konto?
    Vi har nemlig medregnet julegave pengene i budgetskemaet. Det er dejligt, at man bare kan gå ud og købe, og så er pengene sparet op til julegaverne *s

• #8   9. dec 2008 Har lige købt min julegave fra kæresten - Ny mobil smiley Men der har jeg så også sat og terperet de forskellige abonnementer i gennem til den store guld medajle.. Det er hårdt arbejde..

Men desværre bliver hans julegave altså lidt mindre i år, det sørgede hunden jo lige for - Det har indtil videre kostet mig 1500 kr i kiropraktor til mig selv !!

Kommentér på:
At se sig for- julegave køb

Annonce