{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund risikerer sit liv for at redde ..
  • #1   9. dec 2008 Ej hvor vildt. De hunde er altså klogere end man tror og de har flere følelser end man tror. Fantastisk klip.

• #2   9. dec 2008 Min Mors plejefar havde en hund og da han blev gammel og gik dårligt faldt han en dag på trappen udenfor om vinteren hunden gik ind i huset hentede et tæppe og lagde det over ham og ventede til hjemmeplejen kom. Hun sad i 3 timer ved hans side

• #3   9. dec 2008 ja det synes jeg også...

kan se den er ihverfald meget glad i sin ven som desverre døde...

• #4   9. dec 2008 Trine K

hvor dygtig hund , de forstår meget mere end vi tror...

• #5   9. dec 2008 Ej hvor synd den døde efter den anden havde gjort så meget for at redde den. Gad godt vide hvordan en hund tænker og føler. Det noget jeg tit tænker på træls at jeg ikke kan få noget svar på det. Håber der når at komme nogen svar på det i min levetid.

• #6   9. dec 2008 ja det håber jeg også...

min mors hund blev kørt ned i dag , og skal operere i morgen , har brækket bekkenet , men dyrlægen siger at det er store mulighed for at hun bliver bra igen...hun har kommet hjem nu til aften og hun skal køre i morgen tidlig til en anden dyrlæge som siger de måske kan operere hende , hvis ikke må hun køre 200 km , hun har fået tid til dem begge for at være sikker...først var det over 500 km hun måtte køre for at få operer hunden sin... kunne godt tænke mig at vide hvad hunden føler osv , men hun har blevet bedre...

• #7   9. dec 2008 Ej det jeg ked af at høre håber hun kommer sig helt igen. Jeg ville bryde sammen hvis min hund blev kørt ned

• #8   10. dec 2008 ja mig også.... min far synes ikke man burde bruge 10 -15 000 kr på operasjon for at få hunden frisk igen , hun er kun 3 år gammel... blev næsten 5000 kr for behandlingen i dag...

men jeg sagde til min far at hvis det var en af mine hunder så har jeg gjort alt for at skaffe penger hvis det var god mulighed for at de blev bra igen...

hvis nogen af mine hunde har blevet kørt ned så har jeg nokk brudt helt sammen , men selfølgelig gjord det beste for hunden , evt operasjon eller aflivning hvis det så sort ud...

så jeg og min søster skal hjælpe min mor med penger , hvis min far ikke vil hjælpe til , min mor har lige købt en ny sofa så hun har ikke lige så meget penger nu...

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.097
    #9   10. dec 2008 ntet glamorøst der - desværre smiley

Højløbsk tæve køres ihjel, hanhund er efter hende, han parrer hende ud af kørebanen - heldigvis i rette retning.

Men en dejlig historie hvis den havde været som først antaget *S*

• #10   10. dec 2008 Undskyld mig Anne... Men er det mig der er totalt blind eller hvad så??+ For jeg kan da tydeligt se at den hund trækker den døde hund ind til siden, og kan ik se tegn på at den forsøger at parre....!!!

Holder ellers pause herinde fra, og vil fortsætte med det, men det indlæg blev jeg simpelthen nødt til at spørge til...

• #11   10. dec 2008 kan heller ikke se tegn til at den vil parre...

har du aldrig sett en hund trække noget baglengs ?

• #12   10. dec 2008 Jeg ville også gøre alt for at redde min hund hvis den havde en chance og ikke led for for meget. Håber i får skrabet penge sammen til og at dyrlægen måske er lidt flink og i kan lave en afdragsordning hvis det er.

• #13   10. dec 2008 Jeg så heller ikke tegn på den ville parre. Vores schæfer hund trækker tit grene baglæns og det har ikke noget med parre at gøre.

• #14   10. dec 2008 Man kan også se at den trækker bagud hvis den ville parre havde den nok stået mere stille i stedet for at trække bagud på den måde som den gør

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#15   10. dec 2008 Jeg kan sagtens forstå jeres vilje til at se det gode i dette klip.

Jeg er så af en helt anden mening.

Jo jeg har set hunde slæbe på den måde - bildæk, sten, tæver. Skal noget reddes, så er det ik på den måde hunde "slæber"

Jeg er i stærk modvind med mit synspunkt. Og det glæder mig da, at folk vil se det gode *S*
    Men for mig er det bare en unghund som har fulgt hende. En der ik er garvet ud i parringens kunst

Og jeg har set en del hvad handyr angår.....

Hunkaniner med hovedet kappet af, som blev parret af hankaniner - trods blod og ingen bevægelser.

• #16   10. dec 2008 den parre, prøv at læg godt mærke til bagpartiet... det vipper som i parre stilling

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#17   10. dec 2008 Trine K

Og det er netop de bevægelse en hanhund gør. Nu er det bare en død tæve, så derfor trækker han hende bagud

Og se dog på videoen, krum ryg, halsen osv

Ik halsen pga af hårdt arb, han er lige startet....

• #18   10. dec 2008 Hunde er jo ikke trænet i at redde så de gør det nok ikke helt ens. Den ville nok ikke bide i den anden hund.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#19   10. dec 2008 Igen..

Jeg forstår godt, at i/hele verden gerne vil se dette klip som noget godt/empati. Hunden er en helt....som de skriver.....

Og nu vender jeg det til noget klamt (i menneskeverden)

I`m sorry smiley

• #20   10. dec 2008 kan skam godt forstå dig. Men mener stadig den prøver at redde. Hunde er skam klogere en man tror. Hvis du går til toppen af indlægget kan du se hvad min mors plejefars hund gjorde. Vores egen hund har reddet os fra brand 2 gange

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

#22   10. dec 2008 Hunden den "hjælper" er død........

• #23   11. dec 2008 Tja - når en hund trækker foregår det altså også i ryk!

• #24   11. dec 2008 Nu er jeg godt nok kommet i tvivl, jeg har lige set videoen igen og igen 8-10 gange, og kan nu godt se, at den hjælpende hunds hale holdes ud til venstre og dens ryg krummer og gir små ryk, som kommer mens den IKKE trækker, jeg forstår så bare ikke at den får trukket den døde hund så langt hvis den kun tænker i "parringsbaner"
    Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal tro nu, bortset fra at man jo ved at mange dyr redder andre både dyr og mennesker meget tit.

Kommentér på:
hund risikerer sit liv for at redde ..

Annonce