lig været til begravelse {{forumTopicSubject}}
ja har lig været til min farmors begravelse.... det var sært har aldrig æret til en før... har alrig set min far græde og a se ham stortude gjorde godt nok ondt på mig. ku dog ik selv græd under gudstjenesten. min farfar som er dement og sider i kørerstol forstod slet ik hans kone var død eller hva vi laved i kkirken.... det gjorde det bar værre endnu... men der var så mange folk og så mange flotte blomster... da vi stod ved kisten udenfor da den var kommet i graven smed vi roser på der begndte jkeg a græde tror først det giik op for mig der at det var det sidste jeg så til min elsked farmor....
vil bar lig sige jeg elsker dig farmor og vil altid huske dig for dit glade og sjove personlighed og livsmod på trods a mange ulykker der ramled over dig den sidste tid.
du ku ik ha fået flottere begravelse... på en flot vinterfrost dag med sne der daled og frost overalt og blå himmel og 150 menneskker der stod og mindede hinanden på hvor højt elsket du er og var.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Lige meget hvor mange begravelser man har deltaget i vil det altid være skide svært....
Modtag mine kondolancer.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 148
apr 2006
Følger: 483 Følgere: 473 Hunde: 4 Emner: 742 Svar: 1.210
lig været til begravelse