{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Slut..... {{forumTopicSubject}}

........Med at pakke flere julegaver ind. Færdig med det. Dejligt. Har så til gengæld fået kvalme af alle de dumme brunkager jeg har fået spist.
Tror at jeg har fået købt alt det ungerne og manden ønskede sig. Det jeg glæder mig allermest til at gi, er julegaverne til min veninde. Hun har hverken råd tid det ene eller det andet, så foruden de gaver jeg har købt til hende, får hun tre store poser med mad og guf til juledagene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut.....
  • #1   18. dec 2008 ej er det ikke dejligt Lea?`
    Og du har altså bare et hjerte af guld smiley

• #2   18. dec 2008 Rotterne : Hæ, hæ................det er da sjovt. Har også prøvet det med ringen og pakkede en lille gave op fra min mand som jeg troede var ringen. Nøj hvor jeg rystede på fingerne- og så var det en eller anden dum ting. Ringen fik jeg først senere på dagen

• #4   18. dec 2008 Her er gaverne skam overstået og de flest af dem er også pakket ind men nu er det sådan at den lille dame som ligger her ved siden af sin mor og sover har hemmeligheder for sin far.. hun er 6 uger på mandag.. og dem må han altså ikke se før juleaften.. Kan dog give et hint som er noget med forstørrelser og rammer at gøre ;o)) *G*
    ..o0 han er førstegangsfar og super stolt over sin lille datter så derfor.. 0o..
    Af mig får han en barbermaskine og af ungerne får han sådan en digital ramme der selv kan skifte billeder og så får han også lige den sorte Hugo Boss parfume.. føj han er forkælet *GG*

• #5   18. dec 2008 Jeg skal så ud og købe ca 15 gaver på tirsdag....-)))))
    har ikke rigtigt tid før, men tager det meget stille og roligt.....

• #6   18. dec 2008 Eva C :
    Vi var i Aalborg storcenter i søndags og det gør jeg bare ikke igen.. er du vims hvor var der mange mennesker.. så det var da slet ikke til at komme til med en barnevogn for ville ikke lade lillepigen sidde så lang tid i hendes autostol når hun ikk er ældre..
    Såå god fornøjelse når du når til tirsdag...

• Nicky M
    Nicky M Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   18. dec 2008 Har ikke købt nogen endu

• #8   19. dec 2008 Er færdig med at købe sådan da, mangler lige en til veninden og måske en enkelt mere til Gizmo. Der er pakket ind og det hele. Om kæresten når og få købt til mig, vil jo vise sig *GG*

Kommentér på:
Slut.....

Annonce