{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.519 visninger | Oprettet:

Dækker forsikringen?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har opdaget at fryseren har været slukket hen over weekenden.. Vi har været væk i weekenden og i dag var jeg lige ude i den og ser til min skræk at den er så godt som optøet det sejler med vand, og fryser snadder og andet uigenkendeligt så jeg er ikke lige sikker på der kan reddes noget derfra..


Dækker forsikringen det mon?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker forsikringen??
  • #1   23. dec 2008 Min ville gøre - tror det må stå i din polise?
    Men sikke øv her op til julen smiley


  • #2   23. dec 2008 Ja det er mega sur røv... Og det lugter jo ikke lige fandes lækkert sådan noget kød.. Og skraldemanden er gået på ferie - så godt jeg ikke er hjemme i julen.. Eller værre at jule and, steg og diverse ikke også lå derinde...
    Hvilen forsikring har du siden du ved din vil?


  • #3   23. dec 2008 Ja det er jeg helt sikker på den gør..
    Havde en stor kummefryser lige fyldt med både gris og ko, - vi skulle på weekend tur og da vi kom hjem sejlede det hele. Ringede til vores forsikring, - jeg skulle skrive op hvad det var værd hvis det skulle købes igen. Vi fik alle pengene fra vores forsikring


  • #4   23. dec 2008 Jamen jeg ved ikke rigtig hvad der er sket - en eller anden må ha slukket på kontakten på et tidspunkt er jeg bange for...
    Men det står vel ikke i policen at de dækker eller ej gør der.. Må sku erkende at jeg ikke lige er verdens bedste til at læse de der


  • #5   23. dec 2008 Men det er jo lyn og toden osv der er skyld i det.. JEg har min 2årige pige mistænkt for at have trykket på knappen - gør det nogen forskel?
    JEg kender det bare fra hunden af at alt hvad den laver hjemme er bare ærgeligt men er det ude i byen dækker den


  • #6   23. dec 2008 Ring til din forsikring i morgen, -- du kan måske allerede nu skive til dem over deres hjemmeside, -

  • #7   23. dec 2008 Ja jeg må prøve at se om ikke jeg kan få fat på dem igen en af de nærmeste dage.. Det er jo ikke lige den bedste tid..

  • #8   23. dec 2008 Der er forskel på om det er et barn eller en hund der "laver ulykker". Er barnet under 14 år, tror jeg forsikringen dækker. Som 2-årig ved hun ikke hvad det er hun har gjort, og har derfor ikke lavet en bevidst handling. Men spørg, de fleste selskaber har døgnbemanding.

  • #9   23. dec 2008 Jeg tror din forsikring dækker, men din selvrisiko er sikkert så høj at det ikke kan betale sig :o(

  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #10   24. dec 2008 inden du ringer, Hvad er årsagen? og hvad står der i policen???

  • #11   24. dec 2008 din forsikring skulle meget gerne dække da det går under betegnelsen hændeligt uheld og det har du en indbo´s forsikring der dækker, men så er spørgsmålet om det kan betale sig, det kommer jo lidt an på din selvrisiko.

Kommentér på:
Dækker forsikringen??

Annonce