{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemve .
  • #1   25. dec 2008 baby og jokes
    Kan tage en hel del jokes . smiley Og jep, Ringsted er i aften officielt kedelig for mig . Jeg ligger hjemme hos min mor . Min bror er ikke hjemme, og min mor og hendes mand er gået i seng pga for meget rødvin og snaps . Så her er Sabrina . Mutters alene, i et røgfrit hus, mens vennerne er i byen i jylland, og finder det åbenbart sjovt at skrive hele tiden, for liiige at gøre opmærksom på at jeg sjovt nok ikke er med, hvis nu jeg ikke skulle ha opdaget det . smiley


  • #2   25. dec 2008 - og selvom jeg keder mig, lykkedes det mig alligevel at lave lort i min koncentration, så jeg skriver baby og jokes, istedet for baby og konge . smiley

  • #3   26. dec 2008 Oh yes . De har Løven, og Diskotek Daisy . Top dollar ! smiley Og hvis nu jeg vil være rigtig modig, så er der skam også Felix . Så kan jeg lige tage en tår med alle sutterne .
    Kender folk i Ringsted, har boet her fra jeg var 5 til jeg var 15 . Det er bare ikke liiige de mennesker jeg snakker med mere . Jeg savner mine vante byturs folk . Hulk . smiley
    - Meget gerne møde nye mennesker, men helst med en af mine støtte pædagoger ved min side . :b Jeg er ikke lige typen der trækker i tøjet, og går i byen alene .


  • #4   26. dec 2008 hvor sidder du ? Årh ja, det er klart . Det kunne jo være jylland på mystisk vis var drevet væk . Eller vent . Var det sjælland der var øen ? smiley
    Hmm .. Chips .. Det kunne da egentlig være det kunne hjælpe på der var bare én ting der er lidt fornuftig i aften . Mere ædelse, så bæltet lige bliver testet lidt mere . smiley


    Haaha . Ja sguda . Støttepædagoglinjen .. Det kunne jeg godt ha brugt i aften . smiley


  • #5   26. dec 2008 Baby og konge.. Eji hvor snyd jeg elsker pringels... hehe

  • #6   26. dec 2008 pringgles er godt . smiley

    Yes, jeg har så sat til julefrokost hele dagen, og blevet proppet med alverdens madretter, så sult er ikke det jeg har mest af . smiley
    Arh, Roskilde . Har en eks kæreste der bor der . Spar dig selv for at spørge hvem, for det er ikke noget jeg kommer ud med . smiley (Livet har nogle bommerter med ind imellem!)

    Jeg bor på Djursland . 20 min fra Århus .


  • #7   26. dec 2008 Ja, jeg hedder Sabrina i virkeligheden . Heehe .

    Okay . Hvor på Djursland var du ?


  • #8   26. dec 2008 haaha . Nej . Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men uanset alder, må det være længe siden . smiley

  • #9   26. dec 2008 Okay . smiley Ja, det kan jeg jo ikke sige noget om . Heehe . Men jeg tror jeg stille og roligt vilfinde sengen . Eller sætte en film på . smiley Kan du ha en fortsat god aften, og så må du sove godt når du kommer dertil . smiley Tak for snakken .

Kommentér på:
Hjemve .

Annonce