{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Spændende fritidsjob {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg tænkte om der måske er nogle herinde der ved hvor man kan finde et spændende fritidsjob?
Altså jeg gider ikke side bag en kasse eller stå på en tankstation og rengøringsjob o.l. holder min ryg desværre ikke til.
Jeg syntes det kunne være interessant faktisk at finde noget jeg havde lyst til. Nogle der har nogle idéer eller sider jeg kan bruge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spændende fritidsjob
  • #1   27. dec 2008 Det kommer jo an på hva du har lyst til smiley

• #2   27. dec 2008 Uh jamen jeg ved det ikke helt... Jeg kan lide at arbejde med mennesker (specielt børn) og dyr... men ellers noget hvor jeg kunne arbejde hjemmefra, eller noget med it eller sprog, men det er jo lidt svært at få når man ikke har en uddannelse endnu.

• #3   27. dec 2008 Pædagogmedhjælper?
    Det kræver ingen uddannelse, blot en ren straffeattest..

Ellers er der ikke så mange muligheder hvis du ikke har en uddannelse, og ikke gider være inden for detail.

• #4   27. dec 2008 du kan jo søge i en børnehave smiley , super dejligt ihvertfald .
    Ja sådan noget med It , er en smule svært hvis man ikke lige har en udd , men kan lade sig gøre ..

Prøv at kigge lidt her, ellers så søg på nettet , for du kan finde en del om hjemme arbejd ttp://arbejdhjemmefra.dk2004.dk/ smiley

• #5   27. dec 2008 Ja, men pædagogmedhjælper er som regel bare fuldtid og ikke efter skoletiden (er ved at tage en hf).

Jeg tænker bare at der da må være et eller andet mere interresant.

• #6   27. dec 2008 Se det kunne eventuelt være noget, jeg havde da slet ikke tænkt på fritidsklubber :os
    Det må jeg se at kigge efter smiley

• #7   27. dec 2008 eller hjælpe til på en rideskole hvis der er en i nærheden af dig?? de har nogle gange brug for lidt hjælp jo..

ellers så sæt opslag op om at du er igang med en uddannelse men i din fritid syndes det ku være spændene og hyggeligt at passe børn .. så hvis nogle står og mangler en barnepige kan de kontakte dig... osv..

det jo kun når du har tid og lyst og det giver rigtig meget jeg var barnpige 10år hos forskellige familier alt fra 1-5børn og jeg er super glad for den tid, det var såå givende.. og plus jeg fik en god erfaring med mig i rygsækken til da jeg fik min egen søn en uge før jeg blev 18..

Kommentér på:
Spændende fritidsjob

Annonce