knude over ryggen? HJÆLP :´( knude over ryggen? HJÆLP :´(
Hej Alle
Har her til morgen lige opdaget en slags knude på min lille danske svenske gårdhund, Laban.
Den sidder 3-5 cm over skulderbladene op til den nederste del af nakken. Man kan nærmest holde om knuden, og jeg vil sige han har fået den indenfor de sidste par dage..
Han er halvandet år, og leger indimellem lidt voldsomme "tumlelege" med vores anden store hund,
Kunne det være en form for blodindsamling, eller noget han har ville kunne have fået af lidt voldsom leg? Eller andet som vil gå væk af sig selv?
Er virkelig, VIRKELIG nervøs over det her, så håber der er nogen som vil give mig et bud på hvad det måske kan være? .. Ville man ikke skulle tro at hvis det var en farlig knude, at den skulle have været lidt længere tid undervejs?Synes bare det er mærkeligt at den pludselig bare er kommet.
Det skal lige siges at når man rører ved knuden føles det lidt som f.eks hvis man selv har ondt i halsen og ens lymfer er hævede omkring halsen.. Men i teorien kan man tage blødt fat i nakkeskindet, og så holde rundt om hele knuden, så den sidder ikke rigtig fast nogen steder..
hjælp, min dyrlæge åbner først mandag
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
God bedring med Laban.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 956
Vi skal desværre også til dr dyr her kl 10. Rollo vil ikke støtte på sit ben
Jeg ville i hvert fald ikke vente til på mandag.
God bedring til ham.
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 182 Svar: 1.286
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
jul 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 16
Tak for svarene.
Ja, han har lige været til dyrlægen et par dage før jul, samt fået et sundhedstjek.
Han fik sine årlige vaccinationer,- for rabies samt hundesyge.. kan det måske have en betydning?
Ville bare også næsten tro at dyrlægen ville have mærket den, for man kan faktisk se den når han står oprejst.
vil tro den er på størrelse med end en hasselnød..
mht til om det kunne være chippen så troede jeg bare at den sad mere i siden, men jeg kan tage fejl?
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
knude over ryggen? HJÆLP :´(