{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Endnu en slettet tråd {{forumTopicSubject}}

Utrolig !!!
Så blev der endnu engang slettet en tråd.
Her var det om avl på en lille blandingshund.
Sidder og skriver et indlæg til tråden ( havde i forvejen skrevet to ) og vupti, så er tråden væk.
Men hun ville jo også bare sin hund det bedste ( ved at lade den få hvalpe ) Ggggggg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en slettet tråd
  • #2   5. jan 2009 Nemlig !!!
    Og så pyt med hvad hendes hund kan tilføre af fornuftige ting til et allerede stort marked af hvalpe og unghunde

• #3   5. jan 2009 Ja jeg havde også skrevet en lang smørre....og væk var tråden.

Hvis du læser med Simone så drop den avl... Du er jo total useriøs...

Din hund er sgu da ligegled med om der kommer hvalpe eller ej... er det måske fordi det var bedst for Simone og Peder????

• #5   5. jan 2009 * Theo the Dog *

Sagde jeg noget forkert??? ;o)
    Syntes ellers jeg formulerede det på en pæn måde....

• #7   5. jan 2009 Tja, til mig havde trådstarteren svaret at det da var et dum spørgsmål ( " Hvad godt kan tæven tilføre racen " ) Måske fordi hendes er en blanding- men derfor skal man da alligevel spørge sig selv, hvad godt det gør at avle på hunden. Hvad tilfører den i hundeverden der er så godt at man skal lave hvalpe på den- og hvad med faren til de evt hvalpe..... er han mon bare en man finder ved at skrive en annonce i marked " hanhund søges til paring af min lille tæve- det er ligemeget med stamtavle. bare han er sød "......... Bliver så gal. Vi er faktisk en hel del efterhånden der tager det alvorligt at få div. arvlige sygdomme ud af de forskellige racer- og blandinger burde ikke være nogen undtagelse

• #9   5. jan 2009 Lea Kan ikke være mere enig...

Har kendskab til så mange hvalpe som ikke skulle have været til...
    Der er så mange uansvarlige mennesker som bar avler fordi de ser penge - men for nogle mennesker handler det ikke om penge men på hvad man netop kan tilføre racen...så er helt ening med dig.

Man skal heller ikke avle medmindre man har afsætning til mindst 4-5 hvalpe... marked er mættet og det er svært at komme af med hvalpe uanset racer... så Simone pige lad Bel gå fri fra din "bedst for hund tanke"

• #13   5. jan 2009 Sikke mange kloge og enige mennesker der findes i denne tråd.... he he elsker det ;o)

• #14   5. jan 2009 Theo : Jeg skrev faktisk rigtigt pænt til hende og spurgte forsigtigt ind til, hvorfor hun ville have hvalpe på sin tæve.
    Nu vil jeg med hundene i skoven, i det dejlige vejr

• #15   5. jan 2009 Kan huske en tråd herinde fra, om en som søgte råd i hvornår hvalpene skulle have lind og fast føde - hendes hvalpe var næsten 5 uger gamle og var så tynde... tæven lignede noget der var løgn (der var vist nok 7 hvalpe). Blev simpelthen så rasende...man avler sgu ikke medmindre man sætter sig ind i tingene fra dag 1 af... total dyrplageri - stakkels hvalpe, stakkels tæve. Hvalpene stod i salgsannoncerne herinde og de kostede 4500kr stk og havde hverken fået dyrlæge kontrol, chip, ormekur m.m. Ja så blev fru Mogensen sgu forarvet og vred - ødelage salgsannoncen og blev smidt i fryseren i en uge....Men fortryder intet ;o)

• #17   5. jan 2009 Mette : Ja, det er utroligt at folk ikke engang gider at bruge et par timer på at sætte sig ind i avlen før de parrer løs. Man sætter sig sq da heller ikke bag rattet på en bil og kører ud på motorvejen uden et kørekort ( jo, det er der nogen der gør, men .........)
    Hvor mange ville gå ud og købe et nyt, stort fladskærms tv, uden en garanti og uden at få vejledning af sælgeren og uden at vide hvad man reelt har købt med hjem?!
    Nej- nu skal jeg altså afsted til skoven................

• #18   5. jan 2009 Theo : Mette skrev i en pæn tone hos den anden trådstarter

• #20   5. jan 2009 Nix... skrev ikke Sgu eller useriøs.... men var sød og oplyse om bibliotek og umærkede bøger om hvalpe avl.... skrev endda at hendes tæve var sød... Så jeg var flink hele vejen igennem....

Syntes nu også jeg kan stå indefor hvad jeg har skrevet i denne tråd... Syntes faktisk ikke jeg har været strid...??? har jeg???

• #21   5. jan 2009 hehe... "kan jeg ikke bare få de positive svar?, så skal jeg nok lade være med at slette tråden.." er det ikke sådan de fleste gør?? hehe....
    Jah, altså hunden ved jo ikke at den ikke har prøvet alt her i livet... såå sorry meen jeg må sq holde med de andre... drop avlen!! hvis du abselout vil have en hvalp så køb en af dem der allerede er i husnød, vi behøver ikke flere hvalpe/hunde på landets internater....

• #24   5. jan 2009 * Theo the Dog *

Citat "Det er dog svært for nogle at skælne dyr og mennesker, hvorfor aner jeg virkelig ikke!" Ja se her er vi helt enige - det spørgsmål har jeg også spurgt mig selv om....

:o)

• #25   5. jan 2009 Nåååå

Lea du gav min en ide.... solskin, skoven, frisk luft.... tror jeg vil gøre det samme... juledellen har godt af turen og Soraya vil blive så glad... så jeg vil abe efter og ud i det blå.... God dag til alle ;o)

Kommentér på:
Endnu en slettet tråd

Annonce