Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp... Fagprøve:(
  • #1   5. jan 2009 det lyder spændene.. lytter lige med... og ja tænker så det koger over en ide...

• #2   5. jan 2009 Jeg har ikke valgt noget endnu, men overvejer meget at skrive om vores tinglysning, den skal flytte til hobro, og den forbindelse har der været en masse problmer. Min lærer mener det er en kanon ide, så er lidt mere rolig, men alligevel ik:) Det andet jeg har tænkt en smule på, er alt det med at poitiet har fået en masse ansatte og flere penge, men ikke os, og det giver jo også sig selv, at det skaber problemer. Men det har jeg ikke tænkt særlig meget over, kun lige en ide:)

• #3   6. jan 2009 Jeg er ved at skrive min fagprøve nu.. Og jeg skal lave en beskrivelse af arbejdsopgaver i administrationsafdelingen, altså en manual, samtidig skal jeg så lave selve opgaven, men hvorfor jeg har valgt dette enme, hvad det gør for virksomheden osv.

Grunden til dette emne er at jeg er deres første elev og udeover mig er der kun en anden på kontoret, så hvis hun er syg eller på ferie må jeg springe over det jeg ikke kan finde ud af.. Men når jeg er fårdig med min opgave har deres nye elever en chance for at slå op i manualen og se hvordan man f.eks. laver en opretter en bil i systemet..

Kommentér på:
Hjælp... Fagprøve:(

Annonce