Hot fusion vs. cold. Hot fusion vs. cold.
Ja jeg sidder jo her ved min com. og er klar til at bestille extensions. men hmm.
Jeg har fint tyndt hår og ønsker en længde på 60 cm. sort med nuance.
Spørgsmålet er bare- de micro ringe som skal i cold fusion, hvor synlige er de? Har hørt at de slet ikke du'er til tyndt hår, men det ville bare være den nemme løsning for mig. Eftersom at hot fusion med kreatin kræver lidt flere hænder (0:
Så har lige en masse spørgsmål jeg håber folk kan svare på:
1. Hvad fortrækker i bedst, hvorfor?
2. Er micro-ringe virkelig 'så synlige igen?
3. Er hot fusion nem at sætte i? Erfaringer?
4. Kommer det til at se dumt ud, hvis jeg f.eks. vælger at få sort langt hår med krøller og at mit rigtige hår ikke har krøller? Har hår til ørerne (0:
5. Kommer det til at se dumt ud hvis man vælger f.eks sort med røde striber og man så ikke farver sit øverste hår med røde striber?
6. Hvilket slags hår (navn) skal jeg gå efter?
Håber i can hjælpe mig, for jeg er 'lost' (0;
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 44 Svar: 502
Jeg har haft hot fusion sat i, det skal jeg aldrig have igen..
Jeg ville nok holde mig væk fra krøllerne, især når dit hår ikke er længere også fordi det er glat..
Jeg ville ikke farve mit eget har i den crasy farve, jeg har fået et pænt resultat uden at gøre det selv
Det hår jeg har haft aller mest glæde af er af mærket Hari Contrast
Håber du kunne bruge mine svar til noget:)
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 470
Har lige et link fra youtube http://www.youtube.com/watch?v=fsyujdt-7v8
Det er en lille ring, hvor man putter sit eget hår i og extensions-håret i (0:
Jeg tror måske også det bliver cold fusion, for ved ikke om jeg og veninder tør selv at rode os ud i hot og har for det meste kun hørt negativt om det.
Mht. krøller, så regner jeg stærkt med at få min veninde til at krølle mit eget hår også, så det ligesom falder ind. Syntes bare at alle har det glatte og vil gerne have hår der er lidt anderledes (0;
Mht. farve, så kan det også være at jeg tager en mere neutral farve. Syntes bare at sort, godt kan blive 'for' sort.
Tak for hjælpen (0:
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
Jeg havde meget kort hår da jeg fik det sat i. Fik sat sort hår i efter at jeg havde fået mit eget farvet i passende farve
jun 2007
Af de to ville jeg klart vælge mirco ringene, min frisør har dem også og de er fine.. De skal bare have med i dine overvejelser, at det helt sikkert kræver tilvending, at de garenteret gør ondt når du skal sove og hvis du støder på noget vil det gøre rigtigt ondt pga alle de metal ringe sidder så tæt på din hovedebund.. Men ellers har jeg hørt at de skulle være godt ved tyndt hår..
Jeg syntes også du skal overveje tape systemet..
Og igen med krøllerne, så skal du jo krølle det hver gang du har været i bad, det tager jo længe, hvis man lige som mig godt kan li at sove længe
Mht farve, så har jeg været rigtig glad for at have en anden farve i.. Har bla haft blå, lyserød, lilla og hvid tot i.. Ved hot fusion havde jeg ca 8 i samlet, og ved tape have jeg 2.. Men det er jo smag og behag hvordan man sætter dem
Men overvej tape, og overvej krøllerne (det ville jo være synd at købe noget hår, og så ikke bruge det så meget som du gerne ville, hvis du syntes det er for besværligt) Og HUSK at bruge de plejeprodukter som producenten anbefaler, så "lever" dit hår meeeeget længere..
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
jun 2008
Jeg har før prøvet at få syet en trænse i og gud hvor jeg hadede det (0; Mit hår var i klumper da det skulle ud. Men jeg kan selvfølgelig heller ikke helt sige om tape er det samme. Gav 1200 kr. for det og håret var bare en gang lort (0;
Min veninde er frisør elev, så regner stærkt med at hun kan lave permanente krøller i mit eget hår. For det tror jeg at man bliver nød til hvis det er (0: Hehe.
jun 2008
Tror i har fået mig overtalt til ikke at bruge hot fusion (0:
Hehe
jun 2007
Jeg vil sku heller ikke har syet noget ind, tror heller ikke jeg kunne få nogle til at gøre det, sådan som jeg sikkert både vil hyle, skrige, bide og slå
Men held og lykke med det
jun 2008
Kan da sende et billede herinde når jeg får det i engang.
Mange tak for hjælpen (0:
Knus
jun 2007
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 12
Du virker til og være rimlig lost.
Jeg kan os hjælpe dig et styk på vej,
Hot fusion må du endelig ikke prøve.
Selvom det er skide flot, Men dit eget hår bliver så ødelagt
Jeg har haft det i 3 gange. Fordi jeg syns det var så flot.
Det resulterede i meget store skalde pletter og filter klumper!!
Og tape var os flot i et måned. Men det blev os noget værre rod.
Jeg anbefalder clips metoden som du ka ta af og på selvom det tager
lidt længere tid men det ødelægger tilgengæld ikke dit eget hår. jeg hadede selv clips. men det er det bedste simpelthen!!
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 1.190
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 74
jun 2008
Mht. clipsemetode, så tror jeg slet ikke at det er en mulighed for mig. Har tænkt utroligt meget over det, men tror simpelthen mit hår er for tyndt og at man kan se clipsene /0: Det er virkelig TYNDT.
Har haft 'braids' i, i over en måned. dvs. fletninger m. syntetisk hår i mit eget og alt hår er næsten faldet af. Gud hvor ser det forfærdeligt ud (0;
Derfor søger jeg en metode uden for meget synlighed.
Har prøvet sy metode, men den passer ikke til mig. Man kunne se banen gennem mit tynde hår konstant også hjalp det heller ikke at det var lortehår også.
Vicky- kunne være rart med hjælp, men kommer ikke sådan lige til kbh fornylig. Overvejer stadig krøl. Det kan være at du ved: Hvis de siger at den er 60 cm. med krøl - er det så 60 cm. lang håret? Eller er det 'før' de krøller håret?
1.000 tak for hjælpen (0:
jun 2008
Nogen der har erfaringer med hår fra phure?
Håber ikke det er noget lort /0: Man kan ikke læse sig frem til hvilke mærke det er jo, hehe.
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
jun 2008
Her er linket til mit hår (0:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=289736
jun 2007
Hot fusion vs. cold.