{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Møgvejr!!! {{forumTopicSubject}}

Ufff, hvor jeg dog hader det her "mellemvejr" sjap, regn - og alt det trælse, hellere sne så - men det skal jo til for at sommeren kan komme, og jeg ser gerne den dukker op i starten af næste uge, for eller bliver jeg MEGET træt af hundepoter.
2 omgange rundt i haven, så har de mudder og diverse andre ting til helt op over ørene, og så har mutter her heller ikke lige været så flink til at samle hundehømmer op den sidste uge, så der ligger lige lidt, og de bare våde nu, og når de to bisser så galloprer hen over det hele, øv - hvor jeg hader det her vejr:-((((((
Hvorfor kan de ikke bare skide når vi er ude og gå tur i stedet for, så var det trods alt bare mudder:o)

Beklager, det var lige dagens sure opstød*ss*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møgvejr!!!
  • #1   11. jan 2006 Goddag søde Xenia!

    Du må vænne dig til at gå med dine hunde i haven, så slipper du for det griseri, eller så kan du flytte på 1 sal. som os, så er du med hver gang.
    Du må ud i regnen og samle op, der er ikke andet for.
    Hvordan går det med Buzz, er han kommet sig oven på chokket?
    Vi ses Søndag.

    Knus fra din Mor.


  • #2   11. jan 2006 Ja tak, jeg kunne også godt bruge noget bedre vejr.
    Mine vovser slæber også smader ind + det er sorte på maven. ØV ØV
    Laver ikke andet ind tørre hundepoter.


  • #3   11. jan 2006 Ja ja, det er godt, men nu er vi jo ikke alle der gider siddet stuvet inde i en lille trang lejlighed, vel Moar*sss*

    Og ja tak, Buzz er ovre chokket, det tog voldsomt på ham, men der skete heldigvis ikke andet end han blev forskrækket, det kunne jo havde gået grulig galt.


  • #4   11. jan 2006 Han var nær blevet kørt over af toget i går...............................han stak af fordi havelågen ikke var ordentlig lukket, jeg så det med det samme og fulgte efter ham, men døv er han jo, så det hjalp nada at jeg kaldte, og han har jo en prik med itng der larmer, og han kunne høre toget ikke langt derfra, så han satte mod toget, og han kom så tæt på at han blev blæst tilbage af vindtrykket fra togets bagende, men det så lidt ud som om han selv var ved at vende om, da det måske var lige stort nok til ham, men så kom han også, og ville bæres hjem - han var noget chokket i går, brækkede sig og fik lyntyndmave, men han har det bedre i dag - tak skæbne for der ikke skete noget.

  • #5   11. jan 2006 føj for pokker... godt der ikke skete noget

  • #6   11. jan 2006 Ja, det takker jeg også min skæbner for.

  • #7   11. jan 2006 VI vænner vores lille vaps til at stoppe op i baggangen, hvor han allerede står lige så fint og venter på at få tørret poter/mave mv.
    Det tager llidt tid, men så er vi samtidig fri for alt det gris indenfor...-Eller ihvertfald en stor del af det.

    Prop: Den der med badeværelset, det var sgu da smart! Tror jeg vil afprøve det ;o)


  • #8   11. jan 2006 Martin: *G*...Ja, og dårlig påklædning smiley

Kommentér på:
Møgvejr!!!

Annonce