{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Møgvejr! {{forumTopicSubject}}

Sikke dog en vinter smiley
Vi bor på landet, ad en ca 400 mtr, lang grusvej !!
Vi har været sneet inde en del gange, men ingen problem i det, troktor med skovl. så er det problem løst.
Lige nu er vi "iset inde" dvs at vejen er så glat at den er helt ufremkommelig. faktisk holder 1 bil på tvær af den og en anden smuttede af og ligger/hænger i grøften smiley

Jeg har holdt min fødselsdag idag, som er endt op med 15 overnattende smiley Ingen kan komme herfra, så nu gælder det om at få det bedste ud af det.. Pt står min mor og søster og er ved at bage boller til morgenmaden, for morgenmad til 15 ekstra har jeg ikke lige på lager:-)

Hvordan er vejret hos jer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møgvejr!
  • #1   8. jan 2011 her tør det og regner.. men stinerne er så glat fordi der ligger vand på isen smiley og alba er en snerp i det vejr her.. hun tager 100 år om at besørge undenfor smiley

  • #3   8. jan 2011 Regn, regn, regn og så er alt sne forvandlet til is, så man skal passe dælens godt på derude (midtjylland)
    Har forsøgt at feje så meget vand som muligt væk fra min matrikel i dag, for giver det frost igen, vil jeg ellers kunne leje ud til skøjteløb smiley


  • #4   8. jan 2011 Mine hunde ligner Bambi når de er ude.. Jeg er hammer bange for en af skal komme galt afsted!
    Her sejler alt, de stå ca 10 cm vand, overalt, intet kan synke pga isen...


  • #5   8. jan 2011 Eeeej - Det er da både MEGA ærgeligt og en lille smulle hyggeligt hvis folk kan finde ud af at få det bedste ud af det? smiley

    Tillykke med dagen ? smiley :)


  • #6   8. jan 2011 det lyder som ved os:) vi bor så bare for enden af en 1 km asfaltvej, og lige før man er ved os er der 2 kæmpe bakker. Vi har også været sneet og iset inde flere gange. Så vi er ved at være godt trætte af det vejr.

  • #7   8. jan 2011 Hehe, jamen vi forsøger.. Lige nu er manden ved at hente luftmadrasser op fra kælderen, så vi kan få flest mulige til at ligge smiley
    Jeg har gemt mig hos min pc, samtidig med jeg forsøger at få min niece(2½år) til at falde i søvn i min seng...

    Det er lidt hyggeligt smiley

    Tak for tillykke, der går lige et par dage smiley


  • #8   8. jan 2011 Hvor mange dage smiley
    Og hvor ung bliver du ? smiley

    I skal bare huske at grine ldit af det smiley

    Hvis det var i min familie det var sket, så havde vi hevet de gamle sangbøger frem, fundet guitar, støvet klaveret af og stemt mundharmonikaen og sunget og spillet til kl bæ imorgen *GGGG*


  • #9   8. jan 2011 Jeg har valgt at ikke bevæge mig alt for langt uden for døren , for siden jeg ikke røg på røven igår, så jeg rimelig sikker på at med mit held så ville det være sket idag smiley

  • #10   8. jan 2011 Her i Valby er det OK, sålænge man bevæger sig på fortove og cykelstier. De veje, hvor der ikke har været ryddet sne, og det er de fleste små villaveje heromkring, er osse spejlglatte.... jeg er ikke så bange for Luka, han har små ben og skøjter ikke sådan rundt, men jeg er sk... bange for at falde..... har set et par stykker idag, der er gledet omkuld...

  • #11   8. jan 2011 næste søndag og tror nok det er 37 (uha, gamle krage) jeg bliver smiley

    Jamen vi skal nok få det hyggeligt.. Min Far har åbnet 2 fl rødvin og vi har fundet div brætspil frem smiley Skal bare lige ha de mindste, til at sove.. De er godt brugte, har været i fuld aktivitet, siden de ankom kl 13 smiley


  • #12   8. jan 2011 Bare sig det er 18 og et par måneder *G* Så bøjer vi bare betydningen af "par " lidt *G* hehe

    Åhmen det lyder da super hyggeligt smiley
    Og nøøøj jeg kunne godt bruge lidt rødvin til minerygsmerter *G*
    Dagens "fotosession" var godt nok ikke sød ved mig :S


  • #13   9. jan 2011 Har været en tur i skoven idag, der var meget glat, men jeg havde pigsåler på mine sko, så jeg kunne bare trave afsted.



  • #14   9. jan 2011 Nu vil jeg smutte ind og hygge mig med de andre smiley Endelig sover bette fisen, efter hun har, moslet rundt i sengen, i næsten en time, meget fnisende og overstadig: Mig ska sove med onkel finne og plaster smiley Hun er mega kær smiley

  • #15   9. jan 2011 plaster= Faster smiley Det danske sprog er ski svært, når man kun er 2 år smiley

Kommentér på:
Møgvejr!

Annonce