{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad må man sælge på markedet ?
  • #1   8. jan 2009 Madam Blå på Dåse .
    Ha ha - BARF ..................... Hm, tror ikke lige at jeg synes de skal gå som hundemad, for så tror jeg da at Riiini ville blive godt og grundigt skuffet. Han har nemligt haft lyst til at sætte tænderne i dem lige siden vi fik dem. smiley

Nå, men så må det blive DBA, hvis det skal være. Vi skal lige overveje det lidt endnu.

• #3   8. jan 2009 *De to små*
    Det er heller ikke nu og her vi skal af med dem. Men vi overvejer om der er tid og plads i vores liv til også at holde fugle. Vi har 3 vovser, hvoraf jeg udstiller de 2, begge har fuldtidsjob og vi har også en datter + hus og have.
    For nogle vil det nok ikke betyde noget, også at have et par fugle i bur, men vi er nok ved at erkende, at der måske ikke rigtig er tid og plads til dem.

Jeg har altid tidligere haft mange dyr, men der er også løbet meget vand i åen siden og kommet nye ting til, så ...............

Men et sted med voliere ville bestemt være dejligt for dem. Vil dem selvfølgelig det bedste og derfor skal vi også være 100% sikre på, om det er det rigtige.

• #4   8. jan 2009 Dyrenettet er sikkert det helt rigtige sted

• #5   8. jan 2009 eller her :

http://www.undulatsiderne.dk/

• #6   8. jan 2009 Karin F
    Undulatsiderne kender jeg godt. Er bruger derinde også. Det er bare længe siden jeg har været forbi der og det var først da jeg havde skrevet mit sidste indlæg i denne tråd, at jeg kom i tanke om det forum.
    Det vil da helt bestemt være det bedste alternativ til at få Vigna og Olivia solgt til nogen derfra, hvis vi altså skal af med dem.

Kommentér på:
Hvad må man sælge på markedet ?

Annonce