{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Bare for sjov... {{forumTopicSubject}}

Lidt jokes til en fredag aften

Her er en til alle forældre smiley
En mor kommer ind på sin datters værelse og finder et brev påhovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser det: Kære mor, Du må ikke blive ked af det, når du læser dette brev. Jeg er rejst ud i verden med min nye kæreste. Han er SÅ SEJ med alle de piercinger og tatoveringer han har. Men jeg har flere gode nyheder. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi bliver lykkelige i den store campingvogn som Brian har stående hos rockerklubben i de svenske skove. Han vil have mange flere børn med mig, og det er jo også min drøm! Jeg har lært, at hash ikke er farlig, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som giver os al det kokain og ecstasy vi vil have. I mellemtiden beder vi for at de finder en kur for AIDS, så Brian kan få det bedre, han fortjener det. Vær ikke nervøs for mig, jeg er femten år nu og en stor pige. Jeg skal nok komme på besøg en dag og vise dig dine børnebørn! Din hengivne datter, Anita PS: Mor, det var bare for sjov. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der findes værre ting her i livet end min karakterbog, som ligger i skrivebordsskuffen. Knus

Kære dagbog..!
Forrige år skiftede jeg alle mine vinduer ud med dyre 3-lags-glas-lavenergi ruder.
I denne uge ringede en mand fra firmaet som har sat vinduerne i.
Han påpegede at de havde gjort deres job for et helt år siden og de havde stadig ikke fået betaling for det....
OK, bare fordi man er blond, betyder det jo ikke automatisk man er dum.
Så jeg fortalte fyren, hvad hans snaksalige sælger havde sagt for et år siden, nemlig at efter eet år havde vinduerne betalt sig selv...
Og haaaalllloooo ... der er ligesom gået et år nu!!!!
Der blev helt stille i den anden ende af røret så jeg lagde på. Han ringede ikke op igen. Han følte sig vel en kende dum!!!!

Hørt i retten:
-Jeg vil skilles fra min mand.
-Aha, hvorfor så det ?
-Han vil kneppe hver dag og det er mere end jeg kan holde til.
-Jamen kære frue, der må da mindst være 5-6 dage om mdr. hvor sex bliver lidt uhygiejnisk, og De kan slappe af.
-Det skulle man tro kære dommer, men svar mig på dette:
Hvis De kom hjem en dag og så at fordøren var nymalet i rød, hvad ville De gøre ?
-Jeg vil nok gå om til bagdøren.
-Ja, netop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


så var der manden der ringede til falck og sagde at hans svigermor var faldet ned af trappen. Da de ankom så de at hun stadig lå på gulvet. De siger : hvorfor har du ikke hjulpet hende op og lagt hende på sofaen. jamen det ville jeg også udbryder han.. men kender i ikke det når man rigtig kommer til at grine, så har man ingen kræfter...

Et fly er netop lettet... Piloten byder velkommen, men glemmer at slå mikrofonen fra.... "Nu vil jeg gå ud at skide, og bagefter vil jeg kneppe en af stewardesserene" Dette hørte hele flyet. En af stewardesserene ville løbe op til piloten for at slukke mikrofonen, men snubler på vejen. Gamle fru Jensen hjælper hende op of siger: Rolig nu unge dame, han skulle jo skide først.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare for sjov...
Kommentér på:
Bare for sjov...

Annonce